Spørgsmål, produktdiskussioner ACANA Light & Fit til voksne hunde med overvægt
5 svar
1 beskeder
corinne
Hej, jeg har en schæferhund på 6 år, vejer 58 kg og er steriliseret. Hvad vil I anbefale som passende tørfoder. Han er overvægtig (jeg vil gerne have, at han taber 4/5 kg), han er ude i 2/3 timer om dagen, er moderat aktiv, ingen allergier, ikke kræsen. Tak.
1 beskeder
vin
Hej. Jeg har brugt dem i flere år til at kontrollere vægten af min australske hyrdehund. Jeg havde prøvet andre mærker, men havde haft problemer med kløe. Disse er kroketter af meget god kvalitet, men for at opnå et vægttab er der ingen hemmelighed, man skal kontrollere portionerne. Forsøg ikke at opnå et for hurtigt vægttab, men selvfølgelig over flere måneder.
1 beskeder
claude
God aften. Vi har brugt Acana i mange år og er fuldt ud tilfredse. Vægten af vores hund er stabil på 47 kg (Berner Sennenhund) og kornfrie ingredienser fungerer rigtig godt for hende. Flot pels og problemfri fordøjelse.
1 beskeder
sophie
Hej, min steriliserede Labrador Lola, der er 2 år gammel, bør tabe 1 eller 2 kilo, men oplever betydelige problemer med hårtab. Tror du, at dette produkt kan være passende for hende? Tak.
4 beskeder
laetitia
Hej, hvorfor ikke sælge dem i 2 kg poser?