Spørgsmål, produktdiskussioner Watsea TOP FLOW pumpe med variabel flow
7 svar
2 beskeder
clara
Hej, det fremgår af beskrivelsen "Justerbar flow fra 300 til maks 550 L/H | Maksimal vandhøjde: 122 cm". Jeg planlægger at bruge pumpen til at lave en højtvandsstrømning i et terrarium med en højde på 80 cm. Ville den passe? Vil flowet ikke være for højt til en lav gennemstrømning på 24L/timen? Jeg ved, at trykket vil reducere flowet, men jeg ved ikke, hvor meget.. Tak for din hjælp!
1 beskeder
annie
Hej, er det muligt at bruge denne pumpe til at betjene en sandfontaine i et akvarium? Hvis ikke, hvilken vil du anbefale? Tak.
2 beskeder
marlène
Hej, kan denne pumpe bruges alene, eller skal der tilføjes noget? Er den lavet til at holde vandet rent i længere tid? Tak
3 beskeder
catherine
Denne pumpe er en pumpe (!) ikke et filter, så nej den filtrerer ikke vandet. Den bruges enten som en sugepumpe i et indvendigt filter med rum til filtermaterialer som BioBox fra mærket Aquatlantis, for eksempel, eller placeret modsat filteret som en vandcirkulationspumpe (det er muligt at tilslutte en luftslange for at ilte vandet) eller med en slange til overfladen for at lave en fontæne eller som en startpumpe til at tømme akvariet. Den medfølgende dyse passer til standardudløbsledningens diameter på filtre som Eheim 14/17mm. Det er en lille pumpe, så den er beregnet til indendørs brug, men den er kraftig, så ikke til små akvarier.