Spørgsmål, produktdiskussioner Nouilles en céramique CERAM

94% kunder

anbefaler dette produkt

3 svar
frederik
1 beskeder
frederik
Mine er på bunden på gulvet: understøttelse til bakterier og skjul for yngel
myriam
2 beskeder
myriam
Frédéric renser du dem fra tid til anden? Tak for dit svar
myriam
2 beskeder
myriam
Kan keramiknudler lægges direkte i bunden af akvariet? Tak eller i en vandbeholder? For derefter at drikke vandet (til os)?
Deborah
1 beskeder
deborah
Hej, Afrikansk lavasten (indpakket i nettet) som det første lag i et akvarium dækket med en bund (teknisk? grus med ret stor kornstørrelse?) vil være en meget bedre bakteriel base end keramiske ringe, eller skal jeg blot købe jbl manado? Afrikansk lavasten kan endda placeres i et akvariumspumpe, mens runde keramiske ringe af lille størrelse er bedst for små pumper, de normale er for eksterne pumper. For fødevareforbrug af vand anbefaler jeg ikke denne type filtrering, som bare vil smuldre under brugen.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre