Spørgsmål, produktdiskussioner Udskiftningspatroner til Aqua Corner 720 filter (X3)

100% kunder

anbefaler dette produkt

9 svar
claude
3 beskeder
claude
Hej, hvornår vil filtrene være tilgængelige igen? Jeg har forsøgt at bestille i en måned uden held. Tak.
Thomas
2 beskeder
thomas
Hej, jeg havde det samme problem, derfor skiftede jeg filteret, da det kun kan findes her og desværre er offer for sin egen succes, tror jeg. Men hvis du har brug for det akut og det er til gavn for dyrene, så kan vi måske finde en løsning sammen.
claude
3 beskeder
claude
ja, det er kompliceret, jeg har allerede skyllet mit filter flere gange, men jeg kan ikke mere, ja, jeg er interesseret i dine filtre, hvordan gør vi, tak
Alexandra
2 beskeder
alexandra
Hello, I hope you can order them soon. Meanwhile, to use them longer, rinse them with some aquarium water.
Magali
2 beskeder
magali
Hej, jeg har bestilt nogle filter for et par måneder siden, men da jeg ikke længere har nogen fisk, er de stadig som nye. Jeg kan også levere dem til dig.
Thomas
2 beskeder
thomas
Jeg lader dig min email her for at se, hvordan jeg kan give dem til dig: [email protected]
Nina
1 beskeder
nina
Det har også været et par måneder, jeg har ventet på at kunne bestille igen, jeg var nødt til at skifte filtersystem :/
claude
3 beskeder
claude
ja, jeg vil gerne have magali_s, fordi det generer mig at skulle skifte min pumpe tak
Balazs
1 beskeder
balazs
Hej, jeg lægger et tyndt lag filtrerende vat på indersiden af filteret, som tilbageholder det meste af snavset, så selve filteret forbliver mere rent bagved og kan bruges længere. Rengøringen er således enklere, jeg smider vattet ud og skyller filteret.
Magali
2 beskeder
magali
Claude_H, Jeg giver dig min mail for at udveksle, det vil være lettere, jeg har 8 patroner. [email protected]

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre