Spørgsmål, produktdiskussioner Laisse chien Flexi NEON GIANT

75% kunder

anbefaler dette produkt

7 svar
Christine
1 beskeder
christine
Hej, jeg har en retraktabel line på 8m XL, som har fungeret rigtig godt i 6 år, til en Cane Corso/Malinois hund på 50 kg. Jeg ønsker at købe en ny, men jeg vil gerne vide, hvad bredden på linen er, da min nuværende er 5,4 cm bred. Er der nogen, der venligst kan oplyse dette, da det ikke er angivet i beskrivelsen. Tak på forhånd.
Emmanuelle
4 beskeder
emmanuelle
Jeg anbefaler XP, det er hvad jeg valgte til mine hunde, der trækker meget. Jeg har en border collie og en blanding af setter og spaniel. Jeg har aldrig haft problemer med denne snor, meget godt produkt, jeg har to af dem.
Emmanuelle
1 beskeder
emmanuelle
Hej, for en shar-peï på 25 KG, der har tendens til at trække, når den møder en anden hund. Skal jeg vælge størrelse XL, eller er L tilstrækkelig? Jeg gentager mig selv, men den har tendens til at trække, så jeg vil ikke have, at snoren knækker i betragtning af kommentarerne, hvor den allerede er knækket. Tak.
Laure
1 beskeder
laure
Hej, jeg har også en Shar Pei af han-køn på 30 kg, som er robust og muskuløs. Han er stærk og trækker, så jeg har købt størrelse XL for at være sikker. Jeg købte denne snor for flere måneder siden, og der har ingen problemer været. Snoren har været med i havet, i floden, og den holder stadig. Jeg anbefaler den.
christophe
1 beskeder
christophe
Det bedste for dig er størrelse XL, da den er 8 meter lang, hvilket giver mere frihed til hunden. Personligt har jeg en staffie og har valgt XL, og det har ikke været et problem.
Nicolas
1 beskeder
nicolas
Jeg har den til en bully xl på 42 kg og intet problem
Sandrine
1 beskeder
sandrine
Hej. Jeg har købt denne line i størrelsen XL til min labrador-blanding på 27 kg, der også trækker, når hun møder en anden hund, og alt går fint. Jeg anbefaler dette produkt.
Laurence
1 beskeder
laurence
Størrelse L er tilstrækkelig. Jeg har XL til 2 sibiriske huskies, der trækker meget.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre