Spørgsmål, produktdiskussioner Gamelle jaune anti-dérapante ZOLIA PERLY pour kat
20 svar
1 beskeder
marie-helene
meget flot skridsikker skål nem at vaske katten elsker at spise i den
1 beskeder
françoise
Jeg kan ikke sige det, da jeg ikke har en opvaskemaskine... Undskyld
2 beskeder
amandine
Er det muligt at komme den i opvaskemaskinen?
1 beskeder
audrey
Ja, men tegningerne har tendens til at forsvinde, så jeg vasker den i hånden.
1 beskeder
anaïs
Jeg har vasket det flere gange i opvaskemaskinen uden problemer, men jeg tror, det er bedst ikke at gøre det for ofte
1 beskeder
isabelle
Jeg har allerede sat den i opvaskemaskinen uden problemer
1 beskeder
anne
Jeg også, jeg sætter den i opvaskemaskinen, og det beskadiger slet ikke rustfrit stål eller malingen.
1 beskeder
mélanie
Du kan sætte den i opvaskemaskinen uden problemer, og tegningerne beskadiges ikke...
3 beskeder
pascale
Af og til passerer jeg dem
1 beskeder
valérie
ja men ikke for varm, da gummiet vil blive beskadiget. Tegningen flyttede sig ikke efter flere opvaskemaskinens vaske.
1 beskeder
catherine
Ja, ikke for varmt.
1 beskeder
elizaveta
Jeg sætter den uden problemer i opvaskemaskinen!
4 beskeder
stephanie
Hejsa, alle dyr som katte, hunde, kaniner, hamstere osv. skal drikke eller spise fra keramik. Dette materiale er ikke godt for dem, for eksempel er en suppetallerken super.
2 beskeder
julie
Hej, keramik er skrøbelig, smuldrende, bakterier kan sætte sig i mikrosprækker og dermed farlig. Det bedste er stadig rustfrit stål
4 beskeder
stephanie
slet ikke, rustfrit stål er dårligt for dyr... desuden giver det en smag af stål i munden. Det bedste er keramik, som vaskes hver gang de spiser af det, hvilket er logisk for bakterier...
1 beskeder
isabelle
Hej Amandine, da jeg ikke har en opvaskemaskine, ved jeg ikke, om det er muligt at gøre det, men jeg tror meget stærkt, at det ikke er tilfældet, for den har farve, og farven samt den lille plastikstøtte, der holder skålen, vil risikere at ikke længere være fastgjort, og farven falder fra. Jeg håber at have kunnet besvare dit spørgsmål, men under alle omstændigheder er det meget praktisk, da det ikke glider, og de ingredienser, man lægger i, ikke tørrer maden ud. God overvejelse, og det er op til dig at træffe beslutningen. Med venlig hilsen Isabelle
1 beskeder
colette
JA, du kan putte den i opvaskemaskinen, ingen problem. Hav en god dag
7 beskeder
martine
Det er bedre at undgå det, da varmen, selv i tørringsøjeblikket, er meget høj, og det kan i længden beskadige gummiet. At gøre det i hånden tager 2 minutter.
2 beskeder
patricia
Ja, du kan vaske den i opvaskemaskinen, men med tiden vil mønstre og farve skalle af, og den sorte skridsikre gummi vil klistre ved berøring. Derfor er det bedst at vaske den i hånden, det tager 2 minutter.
1 beskeder
nikoleta
ja, det har været to år siden jeg har gjort det en gang om ugen, og meget få tegninger er solgt
1 beskeder
elise
Ja, men designet er med.. Og gummiet skal fjernes, ellers vil det forringe.