Spørgsmål, produktdiskussioner JULIUS K9 Harnais K9-Power Rouge

96% kunder

anbefaler dette produkt

10 svar
Mélanie
2 beskeder
mélanie
Hello, I have a Malinois Labrador mix 5 years old with a waist size of 74 cm. Should I take the red 1 or 2 please?
Mélanie
2 beskeder
mélanie
Hej, jeg har en krydsning af en malinois og en labrador
Chloé
3 beskeder
chloé
HEJ, jeg har en mandlig australsk hyrdehund (7 måneder) med en brystomkreds på 71 cm. Jeg er ikke sikker på, om jeg skal vælge Julius-K9 Power Harness, 2/L–XL: 71–96 cm eller Julius-K9 Power Harness, 1/L: 66–85 cm. Tak venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelse 1 er den, der passer bedst til størrelsen på din hund i øjeblikket. Da væksten endnu ikke er færdig, er det muligt, at det skal ændres, når den bliver voksen. Med venlig hilsen Zoomalia-teamet
Severine
2 beskeder
severine
Hej, jeg vil gerne købe en Julius K9 sele til min 6 måneder gamle husky hvalp. Hvilken størrelse skal jeg tage, tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, For at vælge din sele skal du måle omkredsen af din hunds bryst, som angivet i vejledningen, der kan downloades nederst i beskrivelsen. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Aurélie
6 beskeder
aurélie
Hej, jeg vil gerne købe en rød Julius K9 powersele til min kvindelige Border Collie og en til min kvindelige Labrador, hvad anbefaler du?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler, at du tager mål af dine to hunde for at vælge den rigtige størrelse. Du er velkommen til at henvise til den vejledning, der kan downloades direkte fra produktets side. Med venlig hilsen, Zoomalias team
Marie-Claude
1 beskeder
marie-claude
God aften

Jeg har en bichon frisé, og dens brystomfang er 43 cm. Hvilken størrelse skal jeg vælge?

Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Størrelse Mini S burde passe. For at vælge den mest passende sele til din hund, kan du henvise til brugsanvisningen nederst i beskrivelsen, hvor præcise forklaringer giver mulighed for at måle din hund korrekt. Tøv ikke med at se videoen også. Venlig hilsen, Zoomalia teamet
Bruno
1 beskeder
bruno
Godaften, Min hund har en brystmål på 62 cm, jeg er i tvivl mellem M og L, kan De rådgive mig? Tak på forhånd. God aften. Bruno

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre