Spørgsmål, produktdiskussioner JULIUS K9 Harnais K9-Power Noir

89% kunder

anbefaler dette produkt

15 svar
roselyne
2 beskeder
roselyne
vores beagle har en brystomkreds på 66 cm og vejer 17 kg, hvilken størrelse sele skal vi vælge? Tak på forhånd for dit svar
celine
1 beskeder
celine
Hej, min 1-årige Leonberg vejer 65 kg og er endnu ikke færdig med at vokse. Hvilken størrelse skal jeg bestille? Tak
Romuald
2 beskeder
romuald
Hej, vi har en Cane Corso på 70 kg, vi har bestilt størrelse XL, som passer meget godt.
Julian
1 beskeder
julian
Hej, jeg vil gerne købe denne sele til min border collie-tæve, som er hvalp lige nu, men det er til, når hun bliver voksen. Hvilken størrelse skal jeg tage, og hvilken størrelse skal jeg skifte burrebåndene til? Tak på forhånd. Jeg vil gerne have denne model, den sorte med den hvide stribe foran, tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Selerne skal tilpasses så det passer præcist, så det er nødvendigt at måle dit hunds brystomfang. Det er derfor svært at forudse og købe en sele til hende i forvejen, som hun kan bruge som voksen. Afhængigt af selens størrelse vil størrelsen på klistermærkerne også være forskellig: størrelse L til seler i størrelse 1 til 4 og størrelse S til de mindre størrelser. Med Venlig Hilsen, Zoomalia-teamet
Hugues
1 beskeder
hugues
Hej, brystomkredsen på min bretonske spaniel er 62 cm. Hvilken sele ville passe bedst til ham, i betragtning af at han er 10 måneder gammel? Tak.
Tanguy
1 beskeder
tanguy
Hej, jeg skriver for at finde ud af, hvilken størrelse jeg skal vælge til en fransk bulldog, der vejer 10 kg og er 11 måneder gammel. Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Det er nødvendigt at måle brystomkredsen af din hund for at vælge den størrelse, der passer bedst til din hund. Venlig hilsen, Team Zoomalia
Elise
1 beskeder
elise
Hej Min border collie på 1 år har 63 cm brystomfang. Er det bedre at tage referencen 74113 eller 74115? Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Begge dele passer til din hund. Vi anbefaler størrelse 0, som lettere kan tilpasses, hvis din hund vokser eller tager muskler på. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Alexandre
2 beskeder
alexandre
hej brystmål er 51 cm hvad skal jeg tage i betragtning af at min franske bulldog er 1 år gammel
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Den passende størrelse vil være referencen 74119. Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
Charlène
3 beskeder
charlène
Hej, er denne sele egnet til en joggetur på omkring 10 km? Er hunden godt tilpas til at løbe med den? Tak på forhånd for dit svar.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, En træksele vil være mere passende, da den vil blokere mindre for skuldrene på din hund. https://www.zoomalia.com/animalerie/harnais-touring-experience-p-29573.html https://www.zoomalia.com/animalerie/fusion-harnais-avec-doublure-neoprene-version-longue-p-13450.html https://www.zoomalia.com/animalerie/premium-harnais-avec-doublure-polaire-p-11310.html Med venlig hilsen Zoomalia-holdet

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre