Spørgsmål, produktdiskussioner Dressurhalsbånd krom Torquatus
6 svar
1 beskeder
viviane
simple: er de gummispidsbeskyttere tilgængelige uden at skulle købe halsbåndet, eller er spidserne udskiftelige venligst
2 beskeder
pauline
Har du ikke skam i at sætte denne slags halsbånd på dine hunde? Hvor meget hader du dem for at påføre dem det?
3 beskeder
carolanne
Hvis det bruges korrekt, gør det ikke ondt på hundene, det er blot et spørgsmål om at have de rette færdigheder
3 beskeder
carolanne
Jeg tror, at endestykket kan findes på websteder på internettet uden at skulle købe et nyt halsbånd
2 beskeder
pauline
Prøv det på dig selv, og du vil se ... Det er pigge, der går ind i hundens hals. Men hvis det er lettere for dig eller din samvittighed at tænke, at det ikke gør ondt på dem...
3 beskeder
carolanne
Oprigtigt talt har hunden kun gøet en enkelt gang, siden vi fik den, fordi den har trukket én gang, og siden da kæmper den ikke længere imod, når vi sætter denne sele på den. Så undskyld jeg modsiger dig, men halsbåndet gør ikke ondt på ham, ellers tror jeg, at min hund ville kæmpe imod for at undgå, at jeg sætter hans halsbånd på. Med dette ønsker jeg jer en behagelig weekend, og jeg vil lade jer tænke over det faktum, at flere adfærdsbehandlere for hunde anbefaler denne type halsbånd til hunde, der mangler visse koder.
1 beskeder
johanna
jeg synes, det er nødvendigt at indse, at det at sætte denne slags halsbånd på er en skam. gode hundetrænere som esprit dog og endda educ dog er formelt imod. denne form for torturinstrument bør forbydes fra salg. sæt den rundt om din hals og træk pludseligt, så kan vi tale om det. det er utroligt at placere dette rundt om sin hunds hals og foregive at elske dyrne. skam jer