Spørgsmål, produktdiskussioner SCHESIR Naturlig Vådfoder i Sauce 70g til Voksne Katte - flere Smagsvarianter

5 svar
Sarah
1 beskeder
sarah
Hej, da jeg afgav min ordre, så jeg, at det var angivet * fra 0,99€, og da jeg kiggede på individuelle æsker, så jeg kun 1,42€. Jeg undrede mig over, om denne pris gælder, når man køber i sæt af 8. Jeg har ikke lavet beregningen...kan du foreslå vegansk kattefoder, tak? Tak
Valérie
1 beskeder
valérie
Hej Vegansk mad til katte ??? Katte er kødædende dyr, så de spiser altså kød og kan derfor ikke være veganer ;)
Sonia
3 beskeder
sonia
Hej. Jeg er kunde og bestiller altid pakker med 24 SCHESIR i sauce for at få produktet til en enhedspris på 0,99 €. Men i dag har jeg ikke længere dette valg. Hvorfor? Jeg stillede allerede dette spørgsmål for en måned siden, men har ikke modtaget noget svar fra jer.
Mathieu
93 beskeder
mathieu
Hej Sonia, I øjeblikket har vi ikke nok lager til batchen af 24 Schesir dåsemad. Vi forventer at modtage dem i løbet af de næste dage. Tøv ikke med at opgive din e-mail for at blive informeret om, hvornår de er tilbage på lager. Vi ønsker dig en god dag, Zoomalia-holdet
Sonia
3 beskeder
sonia
Hej. Jeg er kunde, og jeg bestiller altid pakker med 24 SCHESIR i sauce for at få produktet til en enhedspris på 1€. Men i dag har jeg ikke længere denne mulighed. Hvorfor? Med venlig hilsen

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre