Spørgsmål, produktdiskussioner JBL Symec VL Filtrering til akvariefilter
1 svar
6 beskeder
mylene
Hej, jeg har brugt denne vat i 24 timer, fordi jeg har problemer med mikropartikler i mit akvarium. Dette produkt har dæmpet problemet, men har dog ikke elimineret det. Skal jeg rengøre det og sætte det i igen, indtil problemet er væk? Skal jeg bruge en anden type vat?
155 beskeder
jérémy
Hej
Tilsyneladende er det en ret tæt og kompakt vat, der filtrerer de små partikler. Hvis resultatet er synligt og dæmper problemet, så fortsæt med at bruge det. Det skal ligge i 12 til 24 timer max, og så skal det skiftes til et nyt for at undgå tilstoppelse af filteret og dæmpning af pumpens flow. Jeg tror også, det kan være interessant at finde ud af, hvorfor der er disse partikler i dit vand og løse problemet permanent.
Med venlig hilsen
Jérémy
Tilsyneladende er det en ret tæt og kompakt vat, der filtrerer de små partikler. Hvis resultatet er synligt og dæmper problemet, så fortsæt med at bruge det. Det skal ligge i 12 til 24 timer max, og så skal det skiftes til et nyt for at undgå tilstoppelse af filteret og dæmpning af pumpens flow. Jeg tror også, det kan være interessant at finde ud af, hvorfor der er disse partikler i dit vand og løse problemet permanent.
Med venlig hilsen
Jérémy