Spørgsmål, produktdiskussioner Aquariumvarmer WATSEA fra 50 til 300 W
18 svar
2 beskeder
jeremy
Jeg har nogle spørgsmål for at være sikker, først og fremmest, hvad er længden på 26 CM? Derefter, kan den placeres vandret? Selvom det står, at ja, jeg vil helst være sikker. Endelig sidste spørgsmål, hvad er dens diameter? Tak for dine svar.
1 beskeder
christian
Ingen bekymringer, vi skal blot hæve temperaturen en smule mere.Venlig hilsen
1 beskeder
karen
Jeg tog det samme for 57 l jeg har 25 i temperatur sat i gang torsdag sidste uge vi er den 9. februar 2021 det går meget godt
9 beskeder
nicolas
Hej, jeg tror, jeg har fået de forkerte oplysninger på Internettet. Jeg har købt en 50 watt varmelegeme til akvariet 57L Fluval Flex ... På forpakningen står der, at det er til mindre end 40 liter ... vil det være tilstrækkeligt til en 57L? Mange tak
1 beskeder
eva
Det ser bare ud, jeg tror ikke, det vil opvarme de 57 liter nok
1 beskeder
claire
Hej, jeg er tilfreds med denne opvarmning. Jeg har guppyer i et beplantet akvarium. Det afhænger alt sammen af den temperatur, du ønsker at sætte op. Måske ved at justere til en lidt højere temperatur, vil du opnå samme resultat. Især hvis du bruger en pumpe i akvariet. Jeg råder dig dog til at kontrollere temperaturen og ikke sætte den for høj i første omgang. Det er bedre at gå forsigtigt frem for at se resultatet. Held og lykke. Claire
2 beskeder
maxime
Det vil i høj grad gøre det ;) jeg opvarmer 100 l med ;)
9 beskeder
nicolas
Maxime, er du sikker? Temperatur på 25? Tak for jeres svar
1 beskeder
paul
Det vil ikke være et problem; vi arbejder generelt ud fra princippet om, at 1 watt opvarmer 1 liter vand, og i betragtning af at volumenet er 57 liter brutto med dekoration osv., vil volumenet være tæt på 50 liter.
2 beskeder
philippe
Jeg tror, det kan gå, men det er alligevel lidt stramt, og dette kan blive tvunget.
1 beskeder
baptiste
Købet til en 64L opvarmer uden problemer akvariet.
1 beskeder
antoine
jeg opvarmer et 100l akvarium til 28 grader med det.
2 beskeder
maxime
Ja ja, uden problemer ;)

2 beskeder
sidi mohammed
Jeg brugte den samme model til at varme et lille hospitalsakvarium på 54 liter. Den varmer meget godt, og for at tilpasse den til dit akvariums volumen skal du blot øge temperaturen og kontrollere den med et termometer placeret nær bunden af dit akvarium. Så ingen bekymringer, denne model er velegnet til små volumener.
9 beskeder
nicolas
Hej, jeg tror, jeg har fået forkerte oplysninger på internettet. Jeg har købt en 50 watt varmelegeme til akvariet 57L Fluval Flex... På emballagen af denne varmelegeme står der mindre end 40l ... vil det være tilstrækkeligt til en 57L? Tak skal du have.