Spørgsmål, produktdiskussioner Francodex beroligende anti-stress tabletter til hund
2 svar
2 beskeder
fabienne
Tak for dine svar. Jeg har bestilt, og jeg vil prøve det... Jeg leder ikke efter et mirakelprodukt, men bare noget, der kunne lindre hende lidt. Hun er en lille bold af følelser, og ærligt talt har jeg prøvet en masse ting... så jeg prøver mig frem. Jeg har endda forsøgt med uddannelse, både hvalpeskole individuelt og kollektivt, og Thundershirt, der er i stand til at berolige angst hos hunde. Det anvender et let og konstant tryk på hundens bryst, som har en beroligende effekt. Det er en blid og medicinfri teknik, der ligner indpakning af babyer. Men intet viste sig afgørende, og jeg har også prøvet halsbånd, diffusorer og Zylkene-tabletter. Tak, god aften.
2 beskeder
fabienne
Hej, jeg har en lille hund på 5 kg, som er meget hyperaktiv og angst. Jeg har allerede prøvet en del naturlige produkter, men intet har hjulpet hende til ro. Tror du, at dette produkt kunne hjælpe hende, og hvor mange tabletter skal jeg give hende, da jeg ikke har nogen brugsanvisning på hjemmesiden?
1 beskeder
sylvie
Hej, jeg har en hyperaktiv cairn terrier på 6 kg. Jeg bruger kapslerne 1m om morgenen og 1 om aftenen. Det roer ham lidt uden at sløve ham eller gøre ham søvnig, så det er et godt kompromis for mig. Med venlig hilsen