Spørgsmål, produktdiskussioner ORIJEN Tundra Kornfri til hund og hvalp
4 svar
1 beskeder
nadège
Hej, jeg har en staffy på 3 år, som er meget kræsen med hensyn til tørfoder - det skal være småt. Jeg vil gerne give hende dette foder; er der nogen, der har et billede af foderet? Hun spiser i øjeblikket Royal Canin, men hvordan laver jeg en overgang? Tak.

1 beskeder
jean-louis
Hello. The size of the kibbles is approximately that of a 1 cent coin. The "small breed" ones are even smaller. For the transition, you start with its current diet and each week you replace a bit of the old food with the new one until complete substitution. There are 340g packages available for testing (to avoid buying a large quantity of a food that the dog might not like)
3 beskeder
yolanda
hej, Kan dette tørfoder gives til en hvalp på 5 måneder?Tak for jeres svar Yolanda
1 beskeder
sophie
Jeg har givet min hund det efter en overgangsperiode, mens den var i vækstfasen, med hvalpefoder (for mit vedkommende fra mærket Acana). Jeg tror, det er tørfoder til voksne hunde. Under alle omstændigheder er jeg meget tilfreds med produktet, min hund har en blød og smuk pels, og den tåler det godt med hensyn til fordøjelsen.
2 beskeder
irina
Hej, min hund (coton de Tuléar) har haft en hæmoragisk enterokolitis denne måned. Jeg vil gerne ændre hans kost, men hvordan laver jeg overgangen? Er disse foderpiller egnede til en lidt følsom mave? Tak for dine råd.