Spørgsmål, produktdiskussioner 30 ml genopfyldning til beroligende kat diffusor Beaphar

9 svar
Anthony
1 beskeder
anthony
Hej,Er produktet skadeligt for et spædbarn på under en måned, der bor i huset?
louis
1 beskeder
louis
Hej Jeg synes, at for et spørgsmål som dette, er det bedre at kontakte producenten Med venlig hilsen
Laurence
1 beskeder
laurence
Jeg købte det til min kat, som nu er roligere. Jeg tror ikke, det passer til hunde.
Katia
9 beskeder
katia
Produktet er ikke egnet til hunde. Der findes lignende produkter til hunde. Undgå at forveksle behandling for katte med behandling for hunde. Du har "PETSCOOL", en aromaterapi til flere arter, som er egnet til katte, hunde, heste, kaniner, fritter, gnavere, fugle.
Patrick
1 beskeder
patrick
hej, på flasken står det, at dette produkt kan være farligt i tilfælde af kontakt med øjnene. Det står, at det er ufarligt for mennesker. Det indeholder ethanol, som er ethylalkohol, der ikke er ufarligt ved indtagelse eller inhalering, især for en spædbarn. Personligt ville jeg være meget forsigtig med en spædbarn. Det kan være mere sikkert at bruge det beroligende halsbånd, som bæres direkte af katten.
Edouard
1 beskeder
edouard
Hej, passer det også til hunde? Fordi jeg har to katte og en hund. Tak
BRIGITTE
2 beskeder
brigitte
Jeg kan ikke svare dig, fordi jeg aldrig har modtaget min ordre og vil ikke handle i denne online butik igen
Anne
4 beskeder
anne
Nej, jeg tror ikke, selvom det også står på sprayen, at det er til hunde, men mine hunde har ingen reaktion! Kattene kan godt lide det!
Gaelle
1 beskeder
gaelle
Hej, det er det samme som det til hund, det er baseret på æterisk olie. Jeg bruger dem derhjemme (3 er tilsluttet) med 6 katte og 2 hunde, jeg har ingen problemer. Bortset fra når de er tomme lol
Katia
9 beskeder
katia
Dette produkt er ikke egnet til hunde. For hunde findes der lignende produkter, men til hunde. Forveksl ikke behandling til katte med behandling til hunde. Du har "PETSCOOL" aromaterapiprodukter til flere arter, der er velegnet til katte, hunde, heste, kaniner, fritter, gnavere, fugle

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre