Spørgsmål, produktdiskussioner Bur ZOLIA Onyx - 120cm - til kaniner og marsvin
16 svar
2 beskeder
alice
Hej, er stængerne tætte nok til rotter? tak
1 beskeder
elodie
Hej, for rotter er jeg ikke sikker, men afstanden mellem stængerne er 2,5 cm
1 beskeder
aline
Hej, nej for rotter er tremmerne for langt fra hinanden. Det er virkelig ideelt til kaniner eller marsvin, men ikke til mindre gnavere
2 beskeder
laura
Hello, could you tell me if the gray boat measures 120 cm. Thank you
1 beskeder
isabelle
Toppen af den grå beholder måler 118 cm og 120 cm med beslagene på hver side. Hvert beslag tager 1 cm, dvs. 118 cm + 1 cm + 1 cm = 120 cm i alt. Med venlig hilsen
1 beskeder
noémie
Hej, findes der et podie / etage med trapper til min kanin, så den kan komme højt op og få adgang til sine skåle? Noget solidt og stabilt, som kan tilpasses til dette bur? Mange tak på forhånd
1 beskeder
diane
Der er ikke leveret en etage med dette bur. Til min kanin og min marsvin har jeg installeret et tilbehør lavet af små trærondeller, som er fleksibelt, og jeg har hængt det lige på den fjerde barre. Mine små dyr springer på det eller går nedenunder alt efter humøret...
3 beskeder
nathalie
Hej, Jeg kan se, at buret har en stor åbning foran. Har buret også en åbning i toppen? Tak.
1 beskeder
laetitia
Ikke åbning øverst.
3 beskeder
nathalie
Tak meget
1 beskeder
nicole
Faktisk ingen åbning i toppen, men de to fløje på siden er aftageligefaktisk
7 beskeder
angelina
Hej, kan vi fjerne gitteret på toppen, da jeg ønsker en åben bur på toppen, tak.
1 beskeder
ludivine
Hej, hvilke erstatningskroge anbefaler du til dette bur? Da de ender med at blive gnavet over, tak.