Spørgsmål, produktdiskussioner YOOS Halsbånd for hundens ledkomfort

58% kunder

anbefaler dette produkt

6 svar
Léa
1 beskeder
léa
Hej, min hund har begyndende slidgigt, og jeg vil gerne lindre hendes smerter. Er dette halsbånd effektivt til at lindre slidgigt? Er det kompatibelt med Seresto flåt- og lusehalsbåndet?
stephanie
4 beskeder
stephanie
Hej, min hund havde store anfald af gigt, og jeg tror, at halsbåndet lindrede ham lidt, men løsningen for os var at købe en madras med hukommelsesskum. Siden har vi stoppet medicinen eller andet, og ikke en eneste gigtanvendelse siden!
cristophe
2 beskeder
cristophe
Hej, det fungerer meget godt på min hund (chihuahua 15 år) og er effektivt næsten med det samme efter at have sat halsbåndet på, (jeg tænkte først at det var en tilfældighed, så jeg ventede med at sætte et nyt halsbånd på og fandt ud af, at det ikke var en tilfældighed, ellers er min hund en meget god skuespiller). Dog vil du finde nogle negative kommentarer på internettet, sandsynligvis fordi, som manon_h nævner, at hunden skal være modtagelig. Lugten er meget fremtrædende, som christine_l nævner, og kan give hovedpine, men det varer ikke; kun de første 3 dage. Men hvis det lindrer din hund, er det det vigtigste. (I værste fald lad halsbåndet være uden for pakken i 3 dage (på et beskyttet sted) før du sætter det på din hund. For mit vedkommende behøver jeg ikke at tilføje nogen kosttilskud (f.eks. Agilum), fordi halsbåndet er tilstrækkeligt. Varighed mere eller mindre 1 måned, når du bemærker, at din hund er mindre aktiv, skal du skifte det. For loppehalsbånd bruger jeg pipetter, men der er ingen kontraindikationer på emballagen.
Guy
1 beskeder
guy
Ja ærlig talt, det er fantastisk for mine to Staffies, det virkede i mindst en eller to måneder.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre