Spørgsmål, produktdiskussioner Kattehus Zolia Miky Lodge

80% kunder

anbefaler dette produkt

7 svar
Mickael
1 beskeder
mickael
Hej, er produktet virkelig allerede laseret?
Chrystelle
2 beskeder
chrystelle
Ja, det er lakeret. Det har stået udenfor i nogle måneder, og det har ikke været noget problem. Det er et produkt af høj kvalitet.
Marianne
1 beskeder
marianne
Jeg har ikke indtryk af, at huset er laseret; for mig er det bare malet. Jeg har brugt en pensel med linolie på træet, som har absorberet det godt. Det er et råd, jeg fik til et tidligere hus, og som jeg gentager hvert år inden vinteren. Det tager kun 10 minutter, og det forskønner og beskytter huset....
ALIX
1 beskeder
alix
Er der planlagt en åbning for at rengøre den nederste del?
Alain
1 beskeder
alain
Nej, men åbningen er tilstrækkelig for korrekt tilgængelighed.
Marie Cécile
1 beskeder
marie cécile
Min voksne kat på 5 kg stiller sig ved altanen, men det skal ikke være en for stor kat, da den, siddende, rører loftet. Den er bange for at gå ind. Meget smukt hus, men lad det blive beskyttet, da det er skrøbeligt.
Chrystelle
2 beskeder
chrystelle
ja jeg er enig med dig.
laetitia
1 beskeder
laetitia
Hej, er det egnet til en Maine Coon? Tak

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre