Spørgsmål, produktdiskussioner Pâtée Pro Plan Veterinary Diets Hund EN Gastro-intestinal - 400g

4 svar
Manon
1 beskeder
manon
Hvad er kalorieindholdet?
francine
2 beskeder
francine
Hej, min hun havde nogle mave-tarmproblemer, så jeg købte hende Optimus potes og også foderet, og siden da har hun ikke haft nogen problemer. Det er et meget godt mærke, og jeg anbefaler det, fordi hver gang hun spiser et andet mærke, som fra supermarkedet, får hun ondt i maven. Så jeg foretrækker kun mærket Optimus og har gjort det i lang tid. Og især undgår jeg at give hende ben... personligt giver jeg hende aldrig nogen. God bedring til din lille ven.
ANNICK
1 beskeder
annick
Hej. Min hund har lige gennemgået en operation på grund af en knogle, der har perforeret tarmvæggen. Dyrlægen fjernede den nekrotiske del af tarmen. Er disse dåser egnede til hende? Jeg takker dig for dit svar.
VERONIQUE
1 beskeder
veronique
Hej mig dyrlægen efter undersøgelse fandt ud af, at min lille hund havde en leverbetændelse, og rådede mig til at give ham gastrointestinale dåser og kroketter, og til dags dato har han det bedre i næsten 1 år, og jeg giver ham nu dåser pedigree i paste og grøntsager, jeg håber, at mit svar har hjulpet dig. Med venlig hilsen
Celia
1 beskeder
celia
Foretræk mærket Royal Canin Gastro Intestinal paté og kroketter

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre