Spørgsmål, produktdiskussioner Virbac Veterinary HPM Dog Urology 1 Opløsning og Forebyggelse pour hund adulte
100% kunder
anbefaler dette produkt
4 svar
1 beskeder
cathy
Hvordan skal jeg give disse kroketter over tid? Min hund har nyresten (blære, urinrør og nyrer)! Min dyrlæge har anbefalet disse kroketter, jeg har givet dem i næsten 6 måneder, og hun sagde, at jeg skulle skifte til nummer 2? Kan du guide mig, skal jeg fortsætte eller ændre? Og hvis ja, til hvilke kroketter, tak. Venlig hilsen
1 beskeder
marjory
Hej, til min 13-årige argentinske dogue har jeg fulgt dyrlægens råd og givet det i 6 måneder, situationen har forbedret sig meget og hun har anbefalet, at jeg igen bruger tilpasset foder til hende, så jeg gik over til Virbac digestive... og i tilfælde af tilbagefald en kur på 3 måneder med urologi.
2 beskeder
anny
Min 10 et halvt år gamle hund blev opereret for blæresten i 2019, siden da har hun fået disse foderpiller, min dyrlæge siger, at de skal tages hele livet for at undgå tilbagefald. I tre år har alt været godt.
4 beskeder
dominque
Personligt har min schæferhund, der blandt andet har glimmer i urinen, fået en blandet kost af Virbac Urology og Virbac Gastro-intestinal i 2 år. Og hans urinvejssystem har det meget bedre. Dyrlægen har endda bedt mig om at fortsætte med denne kost permanent, da det fungerer. Det skal bemærkes, at min hund er en gammel herre på 9 år (for hans race er det gammelt) problemet er måske ikke det samme hos en ung hund.
1 beskeder
sandrine
Jeg har givet disse foderpiller til mine yorkshires i 10 år (3 små krabater), efter at min tæve blev opereret for nyresten som 1-årig. Min dyrlæge anbefalede at give dem hele livet for at undgå tilbagefald, og hun har faktisk aldrig fået nogen igen. Desuden får mine to andre hunde den samme diæt og har det også godt.