Spørgsmål, produktdiskussioner JBL FilterStart Pond bakterieaktivator

100% kunder

anbefaler dette produkt

5 svar
Marie
1 beskeder
marie
Hej, jeg har ikke forstået, hvordan dette produkt bruges? Skal det sættes i et filter og er kun nyttigt, hvis man har et filter?
Michel
472 beskeder
michel
Hej. Dette er ganske unyttigt. At vente 1 måned før man indsætter fisk, er nok. Michel
cathy
1 beskeder
cathy
Hej Marie-b, jeg har købt dette produkt og sætter det direkte i mit UV-filter, helt perfekt.
Patrick
1 beskeder
patrick
Hej Marie B, produktbeskrivelsen er enkel: Placer det i filteret, når det er fyldt (filtermousse og bassinvand) sæt filteret i gang to timer efter spredning (jeg placerer produktet ved en fjerdedel af filterets fyldning og venter til næste morgen for at starte det!!) bakterierne har tid til at trænge ind i moussen og udføre det arbejde, de er tiltænkt. venlig hilsen.
Serge
2 beskeder
serge
Ja, dette produkt placerer sig faktisk i filteret, det er en bakterieaktivator, der bidrager til vandrensningen.
andre
1 beskeder
andre
Ja, produktet placeres i bassins filtreringssystem. Det er nyttigt for et nyt bassin før udsætning af fisk eller efter en lidt kraftig vandbehandling til at behandle en sygdom.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre