Spørgsmål, produktdiskussioner Kattens grå Zolia kuldemåtte
18 svar
2 beskeder
marie-helene
Tæppet klæber til gulvet, men som nogle har sagt, er det for lille, og min kat kradser i det, når den kommer ud af kattebakken. Derfor løfter det sig, og der er lidt strøelse omkring tæppet... Men det er bedre end ingenting.
1 beskeder
emilie
Jeg anbefaler i stedet en måtte, der kan opsamle grus med en anden del nedenunder, der gør det muligt at samle grus og åbne for at samle det og enten smide det ud eller lægge det tilbage i bakke. Købt på en anden side, da det ikke blev fundet her.
1 beskeder
jeremy
Zoomalia er en katastrofe hvad angår produkt og levering
1 beskeder
marguerite
Ingen problemer med Zoomalia - Hurtig levering af produkter og produkter i TOP kvalitet.
4 beskeder
manon
Med hensyn til levering er Zoomalia meget hurtig, jeg har aldrig været skuffet

3 beskeder
patricia
Jeg har aldrig haft nogen problemer med leverancer fra Zoomalia, hvad enten det er til et afhentningssted eller hjemmelevering. De er punktlige, og der er ingen skader. Tæppet er lidt lille efter min mening, men det hæfter godt til gulvet og rengør min kats poter godt.
1 beskeder
sabine
Jeg elsker dette tæppe, det er praktisk, og jeg kan godt lide billedet af at se dem tørrer poterne på tæppet, når de kommer ud af kattebakken. Det ser ud som om de tørrer deres poter.
4 beskeder
manon
Hej, det holdt godt fast på jorden, problemet var, at det var for lille

24 beskeder
christine
Sidder dette tæppe godt fast på gulvet?
2 beskeder
tatiana
Det ligger på et parketgulv, og katten løfter det hver gang den kradser på gulvet. Det ser ikke ud til at sidde fast, efter min mening
7 beskeder
martine
Den klæber til Gerflex-gulvet, men den er ikke særlig stor, kan vaskes i maskinen, når den bliver beskidt. Jeg fik den med point, og den er af god kvalitet.

1 beskeder
ameline
Personligt fik jeg det gratis med mine point, og det bevæger sig ikke. Det eneste problem er størrelsen – det er MEGET lille, så det vil være egnet til en lille kattebakke. ;)
2 beskeder
stephanie
Han bevæger sig, så snart kattene løber!
1 beskeder
sofia
Hvis du har en kat som min, vil tæppet være nytteløst. Min kat legede med det og flyttede det konstant, så jeg måtte fjerne det.
1 beskeder
marine
På fliserne ja
3 beskeder
lydie
Ikke specielt, for lille og slet ikke praktisk at rengøre dagligt.
2 beskeder
marie-laure
Hej, jeg har dette tæppe, personligt synes jeg, det er fantastisk, fordi det er nemt at vedligeholde, og jeg synes, det klæber godt til gulvet. Jeg placerer det, så den højre kant er under kattebakken.
2 beskeder
marie-noëlle
tæppet klæber godt til gulvet

24 beskeder
christine
Tak til jer alle for jeres svar.