Spørgsmål, produktdiskussioner OWNAT Just Grain Free Adult uden korn med kylling til voksen hund

26 svar
catherine
1 beskeder
catherine
er de velegnede til en golden retriever på 10 år, da ownat senior har for mange kulhydrater, og denne indeholder færre, men er ikke til senior, skal der bruges et kosttilskud (hvilket) tak)
Philippe
1 beskeder
philippe
Hej, jeg tvivler på, at dette foder er egnet til en hund, der er så gammel. Disse foderpiller er ret proteinrige, hvilket kan overbelaste nyrerne, som kan være et svagt punkt hos en ældre hund. Jeg vil foreslå, at du taler med din dyrlæge om dette for at finde et foder, der er passende for din hunds alder og fysiske tilstand.
Anne Marie
2 beskeder
anne marie
En kvalitetshundefoder indeholder så få kulhydrater som muligt og proteiner af høj kvalitet. Derefter tilpasser du det efter din hund: fx hvis den har problemer med slidgigt, skal du bede din dyrlæge om et glucosamin- og chondroitintilskud.
Chantal
1 beskeder
chantal
Hej, for din hund på 10 år er det bedst at konsultere din dyrlæge. Disse kroketter (OWNAT) er også baseret på aktivitetsniveauet af din
Laura
17 beskeder
laura
Hej, hvor store er foderkuglerne? De er til dem med and, og de er små, han sluger dem.
noémie
4 beskeder
noémie
små også... Jeg har lagt en sten i midten af skålen, det forstyrrer lidt min hund, så hun spiser langsommere, ikke særlig venligt, men effektivt! Med den tidligere skål vendte jeg den om og placerede kibble i ringen rundt om den, hvilket også medfører en langsommere optagelse. Undskyld, det er ikke helt klart...
joffray
1 beskeder
joffray
God aften, jeg vil gerne vide, om denne hundemad er velegnet til en labrador retriever, da hun har meget luft i maven, og det lugter meget kraftigt. Det er 12. gang, vi skifter hundemad, og vi begynder at blive lidt trætte af det, da vi har prøvet alt fra meget dyrt foder fra dyrlægen, og det virker heller ikke.
benjamin
1 beskeder
benjamin
Hej, at skifte foder så mange gange er ikke særlig godt. Jeg har selv valgt det samme men med lam, og det fungerer perfekt!
Nicole
1 beskeder
nicole
God aften Min hun-Australske hyrde fik OWNAT junior ved 2 måneder og er gået over til OWNAT voksen for 1 måned siden uden problemer
Alain
1 beskeder
alain
Hej eller godaften, for at være ærlig med dig, har jeg nu købt kornfri OWNAT hundefoder i tre måneder. Normalt køber jeg laksevarianten til mine to sibiriske huskies, men denne gang besluttede jeg at vælge kyllingevarianten for at variere smagen. Med tre måneders tilbageskuen har jeg ikke observeret nogen særlig flatulens, oppustethed eller endda diarré, selvom jeg overhovedet ikke har fulgt den anbefalede overgang. Sammensætningen ligner meget maden fra Acana-serien, som jeg købte til dem i Canada.
ISABELLE
1 beskeder
isabelle
God aften, Kiksene er gode. Men for din hunds gas, skal du foretage en overgang til de nye kiks over 15 dage ved at integrere 1/4 af de nye sammen med de gamle i 3 dage, og derefter gradvist øge mængden af de nye.
Thaïs
2 beskeder
thaïs
Meget tilfreds, sammensætningen er virkelig ikke dårlig!! Vi er stadig i fuld overgang, men det passer perfekt til min steriliserede Australier shepherd på 2 år!!
Juliette
1 beskeder
juliette
Sammensætningen af disse kroketter er god (beregnet i henhold til gruppens advarsler om kroketter), dog er der en lille bemærkning om, at størrelsen på kroketterne til store hunde er lidt for lille. Vi har en cane corso og har skiftet for et par uger siden med en overgangsperiode til OWNAT voksen kylling & kalkun med en endnu bedre sammensætning. Vi har opdaget, at de desuden var mere værdsatte af vores hund!
laetitia
1 beskeder
laetitia
Hej, er denne foder til steriliserede hunde?
Cyrille
1 beskeder
cyrille
Hej, disse kroketter er ikke direkte beregnet til steriliserede hunde. Men du kan stadig give dem til dem. Du skal bare reducere den anbefalede daglige ration med 20%.
Thaïs
2 beskeder
thaïs
min hund er steriliseret, og de passer hende meget godt! man behøver ikke nødvendigvis foder til steriliserede hunde, man skal bare tilpasse mængden, så hun ikke tager for meget på!
helene
1 beskeder
helene
Hej, for Ownat's kulhydrater er der vist ikke for mange, jeg tror det er 15%. De er meget gode for nu, min malinois kan godt lide dem..... hvis du går på Gilles Vouillons gruppe "alerte croquettes toxiques 100000 et plus", har du filer til at beregne kulhydraterne og råd om ernæring.
Patricia
2 beskeder
patricia
Hvis du går til websitet alerte croquettes toxiques 20000 medlemmer og mere, vil du finde analysediagrammerne over foderpiller. Ownat indeholder mellem 20 og 24 procent kulhydrater.
Florence
2 beskeder
florence
Hej, Ownat grain free kyllingkroketter (uden korn) indeholder kun 24 % kulhydrater.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre