Spørgsmål, produktdiskussioner OWNAT Just Grain Free Adult uden korn med laks & fisk til voksen hund
98% kunder
anbefaler dette produkt
11 svar
2 beskeder
audrey
Er de egnede til en steriliseret hvalp på 10 måneder?
1 beskeder
claudine
ja, helt bestemt, det er tilfældet med min hund, og for at variere, tager jeg til and, laks, osv.
1 beskeder
emeline
Det er bedre at blive på en hvalpe-linje indtil 1 år
1 beskeder
vanessa
Når den er steriliseret, skal du skifte til voksenmad. Meget gode kroketter
1 beskeder
christine
Selvfølgelig, og med disse kroketterne laver mine hunde væsentligt færre afføringer end med andre mærker!
3 beskeder
tamara
Hej, spørg din dyrlæge for mere information, da dette sortiment af tørfoder er velegnet til hvalpe op til 1 år. Bemærk, at hvalpefoder er meget mere nærende og giver flere næringsstoffer til udvikling af vores hvalpe, især når en hund er steriliseret, da den lettere tager på i vægt.
1 beskeder
laetitia
Hej, jeg forstår ikke, at kornfri hundefoder er billigere end Ownat Ultra? Hvad ville du anbefale til en hund med hudproblemer?
89 beskeder
isabelle
Du kan uden bekymring fodre din hund, der lider af hudproblemer, de er normalt lavet af laks, som ofte bruges i produktionen af hundemad til sensitive hunde, og er også uden korn. Nogle gange kan et tilskud af lakseolie også forbedre hundens hudtilstand væsentligt.
28 beskeder
elodie
God aften, hvilken slags hudproblemer? Min hund har pyodermi, kun kornfri foder fungerer. Min mors hund havde mange knopper overalt, men siden hun skiftede til Ownat kornfri, har hendes hund det bedre og har ikke længere problemer.
2 beskeder
claude
Denne type foderpiller er perfekt egnet til hunde med følsom hud, fantastisk til mine to galgos...
1 beskeder
patricia
Hej, mine to staffier elsker disse kroketter, og de passer dem perfekt.
1 beskeder
mathieu
Kommentaren om BARF er vildledende, fordi man skal give 2 gange større portioner med BARF. En tæve, der spiser 400g/dag af tørfoder, vil spise +/-900g kød.