Spørgsmål, produktdiskussioner OWNAT Just Grain Free Adult uden korn med kylling til voksen kat
100% kunder
anbefaler dette produkt
8 svar
1 beskeder
celine
Hej, Er der en 8 kg-pakke som de andre Ownat-sortimenter? Det er en skam, at emballagen stopper ved 3 kg for denne..

2 beskeder
sophie
Hej! Og nej, men på den anden side, har I tilbud som f.eks. 2 pakker af 3 kg til en lavere pris.

1 beskeder
veronique
Hej, fra hvilken alder? kan vi tage dem i stedet for dem til steriliserede katte, som er udsolgt? På forhånd tak
19 beskeder
johanna
Hej, disse kroketter er beregnet til "voksne" katte. De er ikke specielt designet til steriliserede katte, det vigtigste er at variere kattens kost. Det er op til dig at vurdere, om din kat har brug for det, og om det virkelig er nødvendigt. Hav en god dag.
1 beskeder
jennifer
Hej, personligt synes jeg, at specielle foderpiller til steriliserede katte eller andre kun er markedsføringsstrategier. Det eneste, der betyder noget, er, om det er til killinger eller voksne katte. Jeg har givet Ownat Grain Free foderpiller til min Olympe i over 6 måneder (fordi jeg har ændret hendes foder flere gange på grund af for meget kulhydrat i det gamle foder), og hun elsker dem
1 beskeder
guilaine
Voksne katte er normalt fra 1 år. Ja, forskellen med dem, der er steriliseret, er, at de er mere kalorierige, simpelthen fordi steriliserede katte har tendens til at tage på lettere. Personligt giver jeg dem til mine steriliserede katte, og der er ingen problemer. Hvis du mangler de andre, håber jeg, de er kornfrie, ellers skal du hellere tage den variant med korn.
1 beskeder
harmonie
Hej, I denne er der 20% fedtstof, mens der i de steriliserede er 15%, så vær opmærksom på kalorierne
2 beskeder
beatrice
Hej, jeg har givet denne række fra 7/8 måneders alderen til min kat, som er kastreret. Jeg har ikke oplevet nogen problemer. Som folk har sagt tidligere, er det meget markedsført det steriliserede.. en ven, der arbejder i en dyrehandel, har endda sagt det til mig.