Spørgsmål, produktdiskussioner OWNAT Grain Free Hypoallergenic kornfri med laks til følsom voksen hund

3 svar
nathalie
1 beskeder
nathalie
Hej

Alle hypoallergeniske Ownat foderpiller er til voksne hunde.

Er det muligt at give dem til en 6 måneder gammel hvalp?
ANNE JEREMY
1 beskeder
anne jeremy
Hej, jeg har kun brugt det som voksen, men jeg mødte en repræsentant for mærket på en hundeudstilling. Han anbefalede ikke ownat til hvalpe, hvorfor ved jeg ikke, men jeg har ofte hørt fra opdrættere, at de ikke giver det til hvalpe, fordi det ikke passer godt.
Yoan
1 beskeder
yoan
Hej, det er ikke muligt, kroketterne er meget store, derfor egner de sig slet ikke til en hvalp.
Audrey
1 beskeder
audrey
Ownat uden korn er meget godt, men ikke nødvendigvis det bedste til hvalpe. Vær opmærksom på, at Ownat hyppoallergenic (som de fleste mærker med hypoallergenic, sensitive osv.) er meget rige på kulhydrater. Mere end 30 % (34 % for Ownat), mens det ikke burde være over 20 %.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre