Spørgsmål, produktdiskussioner OWNAT PRIME Grain Free Sterilized kornfri med fisk til steriliseret voksen kat

3 svar
Maryline
1 beskeder
maryline
Hej, Min kat blev opereret for urinsten, calciumoxalater. Han har været på Royal Canin urinary s/o tørfoder i 3 år, men kan ikke længere fordøje dem. Jeg har fundet dette mærke gennem research, som jeg er meget interesseret i, men jeg ved ikke, om det passer til min kat, og min dyrlæge ønsker ikke at høre om kornfri foder. Jeg ved ikke, hvad jeg skal gøre... Mange tak for dit svar.
Florimond
1 beskeder
florimond
Det er et godt mærke. Det er nødvendigt at teste for at se, om det passer til din kat. Ingen appetit. Bemærk, at kroketterne er meget små, hvilket ikke er ideelt for tandsten på tænderne. Jeg har en stor racekat, så jeg skiftede til andre kroketter.
Amandine
1 beskeder
amandine
Jeg havde faktisk det samme "problem" med min kat, da den var 3 år gammel. Beregning i urinrøret, den måtte opereres i en nødsituation, da dens blære var ved at sprænges... Royal Canin urinary tørfoder, som dyrlægen anbefalede mig at give indtil dens sidste dage, selvom jeg efter flere undersøgelser læste, at det ikke var godt at give dette foder på lang sigt (det er faktisk skrevet bag på pakken, at det ikke skal gives mere end en vis tid), kort sagt, efter flere sammenligninger besluttede jeg at prøve Ownat Grain Free, min kat er nu 13 år gammel og har ikke haft et tilbagefald, den har det godt. De to andre katte, som jeg også ejer
Céline
1 beskeder
céline
Hej, kan jeg give min kastrerede 7 måneder gamle kat disse kroketter? Han får i øjeblikket Orijen Cat and Kitten. Tak!

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre