Spørgsmål, produktdiskussioner Transformateur EasyLed Aquatlantis
3 svar

2 beskeder
laurent
Hej, kan jeg bruge transformer 24V - 1,5A Ref. 106662 til at drive 2 Led X Change Daylight Sunrise - 360mm - 8.1W rør Ref.: 70358? Er 1A Ref. 106665 også tilstrækkelig? På papiret ja, men jeg vil være sikker (også med hensyn til stikforbindelser). Er digitalt dæmper timer nødvendig, eller kan hvilken som helst timer anvendes? (den jeg har nu til mit gamle fluorescensrør system) Tak
472 beskeder
michel
2 gange, hvor jeg angiver et websted, som har det på lager, 2 gange sletter zoomalia mit svar. Det er bedst at give en e-mailadresse. Michel

91 beskeder
céline
Hej Michel, Tak for din regelmæssige deltagelse, som beriger forummet på en meget berigende måde og informerer kunderne. Men vi minder dig om den grundlæggende regel for dette forum, nemlig at ingen information af reklamekarakter (link til side, produkt, konkurrent...) er tilladt. Dette forklarer fjernelsen af nogle indlæg. "Dette private rum er åbent for alle diskussioner relateret til ens kæledyr, ens erfaring og viden om forskellige emner. Det er et venligt sted, hvor Zoomalian-kunder opfordres til at udveksle information om de emner, de vælger. Du kan skrive dine kommentarer i dit eget navn eller anonymt. Indholdet er synligt for alle og kan fjernes af redaktionen uden varsel, hvis indholdet anses for at være reklame (konkurrerende online dyrehandlere, Litchi-indlæg, bøn om donationer), tendentiøst eller upassende (skældsord, bagtalelse, trusler, anklager, racisme, sexisme). For alle spørgsmål vedrørende din ordreforsendelse, forsinkelser i leveringen, loyalitetspoint, kontakt kundeservice via din kundekonto ved at logge ind og vælge den relevante sag." Vær opmærksom på at dele fortrolige elementer som personlig e-mail, telefonnummer, efternavn eller adresse, da disse private oplysninger er synlige for alle her. Med venlig hilsen.
1 beskeder
patrice
HejJeg leder efter en strømforsyning til et LED-akvariearmatur med en output på 24v til 2A mvh