Spørgsmål, produktdiskussioner Transportkasse VOYAGER til Hund og Kat

100% kunder

anbefaler dette produkt

48 svar
Coralie
8 beskeder
coralie
Hvad ville være den ideelle størrelse til en 2 måneder gammel golden retriever hvalp? Det ville være til hans første biltur hjem, jeg vil tage en større størrelse senere, men hvilken størrelse er nødvendig for at sikre, at han er i sikkerhed på sin første tur? Tak
Alexandre
2 beskeder
alexandre
Hej, hvilken størrelse vil du anbefale til en kvindelig border collie? Desuden, kan du give mig de indvendige dimensioner af det anbefalede bur?
Eloane
1 beskeder
eloane
Hej, jeg har personligt en kvindelig spaniel, der vejer omkring 20 kilo, og jeg har valgt en størrelse L, som er perfekt.
Alexandre
2 beskeder
alexandre
Tak for denne information! Jeg tøvede mellem størrelse M og L!
Virginie
1 beskeder
virginie
Hej,
Vi har lige modtaget vores transportkasse i XL-format til vores hund, men bunden er ikke flad, er det normalt? Mange tak
Mickael
1 beskeder
mickael
Hej, er det muligt at bestille en skål til denne transportkasse? Tak
VIVIANE
3 beskeder
viviane
hej, der var en med kassen
Véronique
1 beskeder
véronique
Hej, hvilken størrelse anbefaler du for at transportere en boxer på 30 kg? Tak for dit svar ☺️
Marine
1 beskeder
marine
Hej, min hund er en golden "lille model" på 25 kilo, størrelse L af buret er perfekt. Jeg har en krydsning af malinois på 36 kilo, og størrelsen L er for lille. Jeg vil råde dig til at vælge størrelse xL
ALIZÉE
1 beskeder
alizÉe
Hej, hvilken størrelse skal man vælge til en voksen australsk hyrdehund på 25 kg, tak?
guillaume
3 beskeder
guillaume
Størrelse L !
Gwenaëlle
1 beskeder
gwenaëlle
Hej, har nogen nogensinde rejst med dette bur med flyselskabet Corsair? Tilsyneladende er nogle flyselskaber mere krævende end andre.
Dorothee
1 beskeder
dorothee
Det overholder IATA-standarderne, normalt har ingen flyselskaber ret til at afvise dig
CORINNE
1 beskeder
corinne
Hej, Ja, jeg har rejst uden problemer med selskabet Air Corsica med et bur L den 30/03/2023. Buret må ikke overstige 115 cm. Anmodningen skal foretages 3 dage før afgang for godkendelse fra kaptajnen. Derefter skal man betale flybilletten for sit kæledyr (60 euro) pr. flyvning.
Audrey
1 beskeder
audrey
Jeg anbefaler XL!
Marion
5 beskeder
marion
Nej, denne kasse er ikke i overensstemmelse med de nuværende IATA-standarder (2023), Zoomalia er blevet advaret og skal ændre deres beskrivelser og refundere visse kunder, der er blevet afvist af flyselskaberne! IATA-reglerne skal overholdes af ALLE flyselskaber, de skal alle respektere LAR (bogen om lovgivning om transport af levende dyr). Dog overholder nogle flyselskaber ikke den nuværende lovgivning, men den gamle. Men du kan være sikker på, at disse bure ikke opfylder den nye lovgivning, afstandene mellem gitterene skal være 25mmx25mm for hunde og 19mmx19mm for katte, mens de laterale gitter på disse bure ikke følger den nye lovgivning. De bruger betegnelsen IATA-standard, selvom de ikke opfylder alle betingelserne for at kalde sig sådan. Jeg har teksten fra LAR IATA, der beviser, at disse bure er forældede. Zoomalia er blevet advaret og skal gøre det nødvendige for at fjerne betegnelsen. Lad dig ikke narre.
Mafalda
1 beskeder
mafalda
Hej, BrusselsAirlines fortæller mig, at dyret skal have nok at spise og drikke under rejsen, men denne bur kommer kun med en enkelt skål, og jeg ser ikke, at du har dem til at købe separat
Marie-helene
1 beskeder
marie-helene
HejHvordan låser man døren?For flyrejseTak
ELISABETH
1 beskeder
elisabeth
Hej, du kan lukke kassen ved hjælp af kabelbinder. Øverst på gitteret (døren) er der to små huller til at føre kabelbinder gennem gitteret. For at åbne døren skal du klippe den.
Fleur
1 beskeder
fleur
Det integrerede dørsystem forhindrer dyret i at åbne den. Vi transporterede vores 3 katte i 3 forskellige bure. Vi havde ikke lagt noget andet. De åbnede ikke døren.
aymeric
1 beskeder
aymeric
hej, hvilken type hjul er kompatibelt med denne model med deres understøttelse?
Pierre-jean
1 beskeder
pierre-jean
Hvordan returnerer man et produkt ? Tak
Michèle
1 beskeder
michèle
Kassen er ret stor, men VÆR OPMÆRKSOM på ikke at købe hjul, da de ikke kan installeres på størrelse S. Meget skuffet over dette køb, da kassen er meget tung
David
2 beskeder
david
Jeg tror, det er meningen, at den skal være tung for at overholde flyselskabernes regler. Jeg har haft andre kasser, der var lettere, og de havde problemer, fordi de bøjede sig. Nogle gange bliver kasserne løftet med en gaffeltruck. Jeg har rejst flere gange med hunde, og det er den bedste, jeg nogensinde har brugt. Og prisen er meget god for kvaliteten.
STEPHANIE
1 beskeder
stephanie
Jeg havde i lang tid overvejet størrelsen af kassen, da jeg har en stor kat på 6 kg. Jeg tog størrelsen XS, men jeg fortryder, fordi han ikke sidder behageligt. Jeg har lige bestilt den større størrelse S, anbefalet til store katte som Main Coon og små hunde på 5 til 15 kg. Jeg håber, det vil fungere denne gang.
Sandrine
1 beskeder
sandrine
Jeg købte denne kasse i størrelse S til min Maine Coon, som i øjeblikket vejer 5 kilo (1 år og 1/2) og stadig vil vokse. Når jeg skal til dyrlægen, har han det godt. Kassen er robust. Samlingen er nem. Det vigtigste er, at min kat føler sig godt tilpas i sin kasse. Jeg er meget tilfreds med dette køb.
Clotilde
1 beskeder
clotilde
Hej, jeg har valgt størrelse S til min bengal på 7 kg og et halvt, men jeg er bange for, at flyselskabet vil finde den for lille. Har du rejst med din?
Dominique
12 beskeder
dominique
Den er fantastisk, men lidt tung
Deborah
1 beskeder
deborah
Klemmerne klikker nemt på plads, og man skal blot skubbe én gang for at låse dem. Dette giver sikkerhed, så kassen holder sig på plads og ikke åbner sig. Jeg synes, de har deres nytte
Jean
2 beskeder
jean
Der er 7 sorte plastikting - hvorfor? Ellers finder jeg det meget godt - installationen er lidt svær, men det er gjort
AMYN
1 beskeder
amyn
Hej, sorte låse er nødvendige for, at din kasse kan accepteres af flyselskaberne. Det er en af betingelserne for at rejse med dit kæledyr. Ellers fandt jeg installationen ret nem.
Audrey
1 beskeder
audrey
Kassen er robust. Vores to katte kan ikke lide kasser og bryder dørene op hver gang. Denne model er certificeret til rejser og sikrer endelig en god beskyttelse, da gitteret er godt lukket. Installationen er lidt kompliceret, men når først systemet er forstået, er det på plads, og det rykker sig ikke.
estelle
1 beskeder
estelle
Jeg har faktisk overvejet lidt at samle det, men jeg er virkelig tilfreds med dette køb, som overholder transportstandarderne og sikrer maksimal sikkerhed for både dyret og miljøet.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre