Spørgsmål, produktdiskussioner Tetra Pond Sticks fra 1 til 40L

100% kunder

anbefaler dette produkt

31 svar
francoise
1 beskeder
francoise
Hvordan få leveret min ordre til et afhentningssted
jaime-jose
1 beskeder
jaime-jose
Hej, hvor lang tid vil det tage, før I har Tetra Ponds Sticks 40L+10 igen, og kan I give besked, når de er på lager? Tak for svaret.
carole
1 beskeder
carole
Hej, cirka 3 dage for mig
claudine
5 beskeder
claudine
Hej, når I siger 40 liter +10 liter gratis, betyder det så, at der samlet set er tale om en sæk på 50 liter? Tak.
ann
1 beskeder
ann
Ja
MARIE HELENE
1 beskeder
marie helene
Goddag, selvfølgelig, det er 40 + 10 = ???? Du har 4 timer til at lave øvelsen. LOL. = 50 ; godt svar og god weekend til alle. MH
Jean-François
1 beskeder
jean-françois
Ja, med de 10 L gratis er posen på 50 liter
SERGE
1 beskeder
serge
Udløbsdato: for min modtagne batch for nylig 03/23
Jacky
1 beskeder
jacky
Datoen på posen er marts 2023.
Maurice
3 beskeder
maurice
Min kat kaster sig bogstaveligt talt over tetra pond sticks. Er det normalt eller farligt?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Denne mad, der er baseret på korn og fisk, er sandsynligvis velsmagende for din kat. Der er ingen risiko for forgiftning, hvis din kat indtager det, så længe det er i rimelige og meget lejlighedsvise mængder. Med venlig hilsen Team Zoomalia
Jean-Philippe
2 beskeder
jean-philippe
Hej. Mine katte også. Det er en rigtig godbid. Når de ser, at jeg vil til at dele til fiskene, skynder mine katte sig at tigge om nogle få stykker. Det er meget godt, for mens de leder efter og spiser kroketterne, får de ikke idéer om at tage på fisketur... ;)
Nicole
3 beskeder
nicole
Jeg tror det ikke.
lionel
1 beskeder
lionel
idem mine katte elsker det !
EDGAR
1 beskeder
edgar
Jeg ser fra 39 € fri fragt, men for at afslutte ordren kan jeg ikke finde denne mulighed ?????
didier
2 beskeder
didier
Hej, hvordan vil dette produkt blive sendt, da jeg har andre produkter at købe som filtermousse og en luftpumpe? Tak.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre