Spørgsmål, produktdiskussioner Indhegning til hvalp, hund eller andre dyr, modulær og sikker Zolia - Diam. 200cm
100% kunder
anbefaler dette produkt
16 svar
2 beskeder
alix
Hvad angår spørgsmålene i filen, har vi brug for flere specifikke oplysninger om det nævnte "park" og dens specifikationer for at give et præcist svar. Hvis der er yderligere detaljer om materialet og konstruktionen i forhold til vejrbestandighed og hundens højdebehov, vil det være nyttigt for vurderingen.
4 beskeder
elodie
Personligt, min hvalp på 2 måneder brugte 1 dag på at komme over den...
2 beskeder
jaclin
Det afhænger helt af hvalpen, min golden retriever er 8 måneder gammel og forsøger ikke at kravle op på det... Jeg bruger det kun om natten...
4 beskeder
elodie
Uden de vandrette stænger ville hverken min hund eller min kat have klatret over... Det er en stor fejl med de vandrette stænger, nu ved jeg det, men skaden er sket. Det har været 2 x 5 dage, at min kat har været under antibiotika, nu har den en krave for ikke at slikke sårene på sin pote, og den har ikke haltet i 3 dage nu...
1 beskeder
isabelle
En praktisk indhegning til hvalpe. For fin og skrøbelig til voksne.
24 beskeder
fabienne
Jeg købte denne indhegning i foråret, og jeg er fuldt ud tilfreds med den. Er det muligt at købe 2 ekstra paneler for at udvide indhegningen uden at købe et komplet system, og hvordan?
1 beskeder
cindy
Jeg købte også denne indhegning om foråret, og i modsætning til dig er jeg ikke tilfreds med den... døren lukker ikke, fordi låsen ikke passer... nogle steder er ikke malet... i pakken, fordi panelet med låsen er placeret udenfor uden beskyttelse... ærgerligt...
4 beskeder
elodie
Og jeg er ekstremt utilfreds. Min hvalp klatrede over det allerede den første dag, og 4 dage senere sad min kats pote fast i det og blev hængende der i 2 timer (jeg var fraværende). Resultat: 170€ i dyrlægeudgifter og min kat led...
1 beskeder
lise
Hej, er det muligt kun at købe to ekstra paneler?
2 beskeder
jeanne
Hej,Er det muligt at lave en enkelt større indhegning ved at kombinere to mindre?Tak.Med venlig hilsen,Jeanne Palaric
11 beskeder
manuel
Ja, jeg gjorde det
5 beskeder
céline
Hej, ja du kan

23 beskeder
emmanuelle
Ja absolut! Monteringssystemet er designet til dette!
1 beskeder
anael
Hej. Ja, med 2 parker kan du lave en større en
1 beskeder
vanessa
Jeg har købt 3 af dem, og vi er tilfredse, modulært.
2 beskeder
jeanne
Hej alle! Jeg takker jer mange gange for jeres svar. Jeg vil kunne bestille dem. Jeg benytter lejligheden til at ønske jer et rigtig godt nytår 2021! Med venlig hilsen, Jeanne Palaric