Spørgsmål, produktdiskussioner SCHESIR Pâtée Bio Sans Céréales 85gr pour Kat Adulte et Killing - 4 Saveurs au Choix
3 svar
1 beskeder
sophie
HejJeg har en lille steriliseret hun-kat på 15 år med alvorlige nyreproblemer. Hun har oplevet en betydelig forbedring, og dyrlægen er meget tilfreds med blodprøveresultaterne. Det er nu seks måneder siden, jeg begyndte at give hende dette mærke. Til sidst accepterede hun at spise det... Hun har endda taget 100g på. Min dyrlæge kalder det en stor sejr. Så jeg fortsætter med alle de forskellige varianter, både økologiske og ikke, fra Schesir.
2 beskeder
carine
Er disse vådfoder egnet til steriliserede katte?
2 beskeder
amélie
Hej, med hensyn til kalorier og ernæring ved jeg ikke rigtig. Men personligt har jeg givet det til min steriliserede kat som supplement til hans foderpiller, og han elsker det!
1 beskeder
janet
Hej, jeg vil have det samme svar som Amélie: Jeg har givet det i mere end et år, også som supplement til tørfoder, til 7 steriliserede katte, en på 4 år, de 6 andre er 22 måneder og de elsker det alle sammen (inklusive to, der er lidt 'kræsne'). Når det er sagt, er alle disse katte udekatte, og de får masser af motion, selv om vinteren. Jeg forstår, at et af de primære bekymringer for steriliserede katte er vægtøgning. Jeg er ked af, at jeg ikke kan finde det anbefalede fedtindhold for en steriliseret kat, og jeg har ikke tid til at lede mere, men du kan prøve at undersøge det selv. Vær opmærksom på, at fedtprocenten i Schesir-påtærer varierer fra 5,7 (kylling) til 7,4 for oksekød. Jeg håber, at disse oplysninger vil hjælpe dig.