Spørgsmål, produktdiskussioner Paté uden korn STUZZY Monoprotein til Voksen Hund

4 svar
Isabelle
2 beskeder
isabelle
Tak for dit svar, vil du være venlig at oplyse vægten på din lille hund, mine to vejer 2 kilo og 2,400 kg. Jeg ønsker ikke at ødelægge deres intestinale flora, hvis denne føde viser sig at være for stærk til denne slags lille hund.
Catherine
3 beskeder
catherine
Good evening, my dog is a 3 1/2-year-old Bichon and she weighs 8.500kg. She loves her STUZZY wet food and has no problems. I give her a 150g sachet per day as I complement it with grain-free kibbles. Her favorites are veal with chard and beef with blueberries. I hope this has helped you
Delphine
3 beskeder
delphine
Min hund vejer 5 kilo, jeg giver ham halvdelen af posen, som jeg supplerer med kornfrit tørfoder.
Isabelle
2 beskeder
isabelle
Hej, jeg leder efter en proteinrig kost, og jeg ville gerne vide, om dette mærke er egnet til en chihuahua. Tak for din opmærksomhed.
Delphine
3 beskeder
delphine
Hej, jeg har en krydset chihuahua, det passer ham godt. Ingen problemer.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre