Spørgsmål, produktdiskussioner Virbac Parastop Diffuze Insekticid og Acaricid til Hjemmet

1 svar
amélie
1 beskeder
amélie
Hej! Jeg var nødt til at bruge dette produkt i morges for at fjerne lopper fra min bolig. Men til aften finder jeg stadig nogle levende! Hvor lang tid tager det for dette produkt at dræbe lopper? Jeg troede, de alle ville være døde efter 3 timers diffusion... tak
Bernadette
1 beskeder
bernadette
Som svar på dit spørgsmål skal du også behandle dit kæledyr, og et trick fra min mor, der fungerer rigtig godt, er at drysse natron på dine møbler, tæpper og andre ting, vaske gulvene og andet med hvid eddike er meget effektivt. Jeg har gjort dette i min lejlighed ud over en røgkanon, og det er meget effektivt. Natron tørrer larver og æg ud, så der ikke sker klækning. Det er meget vigtigt at støvsuge mindst en gang om dagen, da det er den eneste måde at udrydde lopper på. Vask dine gulve med eddike, så er du fri for dem, og friser dit kæledyr grundigt to gange om dagen hver dag for at fjerne lopper, larver og andet.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre