Spørgsmål, produktdiskussioner Laxatone Tarmtransit for hund og kat
7 svar
2 beskeder
yveline
Laxatone Intestinal transit for dogs and catsCEVA Laxatone - Dietary supplement for dog and cat transit • based on paraffin oil • facilitates the movement of hairballs and prevents constipation • 100g tube Read the description Recopied text from the header for LAXATONE +Hello, is it still indicated to be based on paraffin oil?? Thank you for your response. Regards.
2 beskeder
yveline
LAXATONE er et produkt, der indeholder paraffin, vaselin, smagsstoffer som malt, og andre vegetabilske produkter. LAXATONE +, derimod, indeholder jordnøddeolie, maltekstrakt, sorbitol, psyllium, vigtige mineraler, og gær. Det er muligt, at LAXATONE + er ment som en erstatning for den oprindelige LAXATONE, men det er ikke entydigt angivet, om denne ændring officielt er sket. Hvad angår tilgængeligheden af LAXATONE med paraffinolie, ser det ud til, at det ikke længere er nemt tilgængeligt, hvilket kunne indikere, at produktformuleringen er blevet ændret eller pensioneret.
52 beskeder
sophie
Hej, faktisk er Laxatone + den nye formel, der erstatter Laxatone. Den gamle formel er nu umulig at finde. Med venlig hilsen Sophie fra Zoomalia
6 beskeder
loison
Hej, på kassen er der et billede af en kanin, men i beskrivelsen nævnes kun hunde og katte. Er dette produkt egnet til dværgkaniner?
4 beskeder
emma
Hej ja, dette produkt er passende. Under alle omstændigheder, hvis der er stop i transit hos kaniner, er det presserende at se en dyrlæge. Du kan lave kure med fibreplex eller gnaver fordøjelse for at forhindre transitstop, som kan være hyppige under pelsskift. ☺️
2 beskeder
audrey
Jeg giver min kanin Laxatone en gang om ugen for at sikre, at den ikke har problemer med fordøjelsen. Det er bedre at forebygge end at helbrede...
6 beskeder
loison
Netop han er i en periode med fældning, og hans fordøjelse er langsommere. Han er 4 måneder gammel, og selvom jeg har undersøgt grundigt, har jeg ikke hørt om dette før. Jeg indså det, fordi han selv viste mig, at noget var galt; han bruger honk honk med assistance for at fange min opmærksomhed. Jeg kunne blive vejledt ved at observere hans afføring.. jeg kendte ikke engang til fældning.