Spørgsmål, produktdiskussioner Gennemsigtigt beskyttelsesnet til kat Zolia Angel - 3 størrelser tilgængelige

13 svar
Cindy
1 beskeder
cindy
Hej, er nettet nemt at klippe til, så det passer til vinduets dimensioner? Tak.
Tania
1 beskeder
tania
Hej, ja, meget nemt det er en slags fiskelinje :)
Florence
1 beskeder
florence
Det kan let skæres til og monteres på en ramme med lister. Dog holdt det ikke mere end 2 timer mod killingerne fra vores forening, som slap væk!!! Vi havde købt flere, som vi måtte smide ud. Jeg vil anbefale dig den, der er forstærket med ståltråd eller hønsetråd (malet sort for at være mindre synlig og derfor mere æstetisk).
christine
1 beskeder
christine
Køb trælameller for at lave en ramme i størrelsen af din altan til at fastgøre dit net uden at skulle bore, så det forbliver solidt og virkelig sikkert.
Doriane
1 beskeder
doriane
Ja, det er muligt at installere et net på en balkon uden at bore, især hvis du er lejer og ønsker at undgå at lave huller. Du kan bruge forskellige ikke-invasivereksperter metoder som f.eks. at anvende selvklæbende kroge, stænger under spænding, eller specialdesignede clips, der kan fastholde nettet uden at skade overfladerne. Bangsiklingssystemer og justerbare skruer kan også anvendes for at opnå en stabil installation uden brug af boring.
Mylène
3 beskeder
mylène
Hej, ja der findes fastgørelser, som man kan lime på, de findes på Amazon :)
Pascale
1 beskeder
pascale
Jeg har også lavet rammer af træ med lægter og spændt vesten omkring dem med snoren, der fulgte med vesten. Men jeg har strammet nettet godt. Det er perfekt sådan.
Christine
1 beskeder
christine
Undgå at spænde nettet for meget for at forhindre, at din kan klatre op i det. God dag.
CHRISTINE
2 beskeder
christine
Det er nøjagtigt det.....
PAULE
2 beskeder
paule
Jeg har mange års erfaring indenfor dyrebeskyttelse, og jeg har fået flere hundrede katte adopteret... Jeg tænker som Amandine, at det vigtige er at fastgøre nettet godt foroven og forneden med lister, uden at efterlade rum. Hvis du er lejer, behøver du kun at lukke hullerne, før du forlader din bopæl. Din udlejer kan ikke forbyde denne aftagelige installation. Nettet er stærkt nok til at bære kattens vægt... så intet at være bekymret for der.
Claudine
1 beskeder
claudine
Min killing elsker at gå på kanten af balkonen på første sal, så meget høj højde. Hvis jeg sætter et beskyttelsesnet op, vil den ikke klatre op ad det for at nå kanten? Findes der en anden løsning?
Amandine
1 beskeder
amandine
Hej, mine katte klatrer på nettet, jeg tror, det er uundgåeligt. Jeg har hængt det solidt fra top til bund med en træliste, uden at efterlade rum, hvor de kan slippe ud. Jeg har også fordoblet nettet for mere stivhed, så hullerne er endnu mindre. Jeg mener, at sørge for en korrekt installation er garantien for maksimal sikkerhed. Jeg kender ikke andre løsninger, så jeg kan ikke give dig en. Hav en god dag!
Ugo
1 beskeder
ugo
Min stiger ikke op på den. Jeg tror, det afhænger af kattens karakter! Men hvis den gør det, synes jeg, det er en god idé at forstærke det, da nettet er meget tyndt og kan gå i stykker.
eddy
1 beskeder
eddy
jeg synes det er noget skidt og ikke solidt for hvad det er, er skuffet god dag

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre