Spørgsmål, produktdiskussioner GREEN VET Lithamine Hund & Kat pour le Confort Rénal

5 svar
patricia
2 beskeder
patricia
Super produkt brugt til min gamle kat 2 om dagen. Ikke længere problemer med nyrerne. Blodprøve kreatinin perfekt.!
patricia
2 beskeder
patricia
Sørg for kun at ledsage produktet med foderpiller og pasta til katte med specifikke nyreproblemer også
martine
3 beskeder
martine
hej, dette produkt kan være passende for en kat, der begynder at have nyreproblemer, tak
marcel
1 beskeder
marcel
ja, min hund tager det for livet på anbefaling af min dyrlæge, og det virker rigtig godt. Findes også til katte venlig hilsen
Nathalie
1 beskeder
nathalie
Ja, dette produkt blev anbefalet af min dyrlæge til min 14-årige kat, som havde nyreproblemer, vægttab og opkastninger. Jeg fulgte behandlingen: 1 tablet morgen og aften knust i vådfoder i 3 uger, derefter 1 om dagen i 10 dage, og siden da har hun haft det rigtig godt, og hendes nyrer også.
BRIGITTE
2 beskeder
brigitte
Kan det erstatte Dermoscent urinkomplement, da jeg ikke kan bestille det hos jer? Måske er det udsolgt?

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre