Spørgsmål, produktdiskussioner Rampe for hund i træ Elliot Zolia Orthopedic - ideel indendørs
6 svar
1 beskeder
valérie
Jeg ønsker en rampe til min gravhund, men for at undgå de tre trin til kontoret. Hun er 15 år gammel. Kan denne rampe tilpasses?
1 beskeder
julie
Hej, det hele afhænger af dine trin, du skal sikre dig, at rampen ikke glider, hvis du placerer den direkte på dine trin. Personligt købte jeg rampen, så min franske bulldog kunne komme op og ned fra sofaen, som den ønsker, og jeg har haft den i over et år nu; den har ikke rykket sig på trods af daglig brug. Hav en god dag.
1 beskeder
michel
Hej, jeg købte denne rampe til min 7-årige gravhund på 8 kg, så den kunne undgå at springe direkte op på sofaen. Det var vanskeligt for den at forstå systemet, men med godbidder for enden af rampen kom den efter et par dage let op ad rampen. Jeg har købt en anden til adgang til udendørs på en terrasse. Jeg har sat rampen til en højde på 30 cm. Der er flere niveauer på rampen.
1 beskeder
annie
Har nogen brugt denne rampe til at få en ældre hund, der vejer over 40 kg og har bevægelsesproblemer, i bilen? Tak
1 beskeder
dorothee
ved at have det foran min sofa, tror jeg ikke, det er passende, hældningen ville være for kort og for stejl, der findes specielle tilpassede til tunge hunde og bilerne
1 beskeder
carole
Hej, jeg købte den til en gravhund på 8 kg, men brugte den til sofaen. Den er ikke lavet til bilen. Der findes solide plastmaterialeversioner, der er specielt designet til biler. Denne er til indendørs brug.

2 beskeder
anne
Denne type rampe er særligt velegnet til sofaer og senge. For en bil har du mere robuste ramper dedikeret til denne adgang