Spørgsmål, produktdiskussioner Tetra AlguMin Blid kamp mod alger

98% kunder

anbefaler dette produkt

17 svar
Jeremy
10 beskeder
jeremy
Dette produktet, som alle anti-alger, anbefales ikke. Man skal finde årsagen til algevæksten og løse det. Denne metode er den eneste effektive metode.
LAURENT
1 beskeder
laurent
Produkt at undgå absolut! Det er effektivt mod alger, men... på trods af den nøje overholdelse af doseringen (akvarium på 120 liter) døde alle rejerne, min eco også samt et dusin fisk. Og mine planter fik også et slag. Produktet "opløser" algerne og de sunde planter også.
Laetitia
1 beskeder
laetitia
Desværre for mig også, selv ved at følge doseringen mistede jeg alligevel alle mine fisk (for eksempel guppyer). Jeg er lidt skuffet
Michel
472 beskeder
michel
Bonjour La présence d'algues est le signal d'un taux de nitrates trop important. Plusieures causes possibles, trop de nourriture, surpopulation, pas assez de plantes, filtre inadapté .Michel
Florian
1 beskeder
florian
Did the product change (composition and design) recently, I wanted to know if it was compatible with shrimp. I can't find the information. Thank you
tony
5 beskeder
tony
hej, jeg har et akvarium på 200l med tetra -algnmin på 100 l vandet er brunt tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Har du overholdt de foreskrevne doser? Vi kan ikke give dig et præcist svar, da det kan skyldes flere eksterne parametre i dit akvarium. Venlig hilsen, Mary fra Zoomalia
tony
5 beskeder
tony
med tetra-algumin vandet og brunt, hvad er årsagen tak...tony
tony
5 beskeder
tony
med tetra algumin vand og brun for hvad tak tony.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Har du fulgt de foreskrevne doser? Vi kan ikke give dig et præcist svar, da det kan stamme fra flere eksterne faktorer i dit akvarium. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
cedric
1 beskeder
cedric
Hej, Jeg har fået alger i min skildpaddeakvarium på stenene i bunden samt på de dekorative genstande. Passer dette produkt til det? Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt svarer perfekt til dit problem. Fremkomsten af alger skyldes ofte en for stærk lyskilde (akvariet er for tæt på et vindue for eksempel). Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
joshua
1 beskeder
joshua
Hej, kan det være egnet til vandedrager, fordi jeg har et akvaterrarium, vandet er filtreret, men der er en lampe over vandet, så jeg har grønt på mine fliser. Hvis dette produkt ikke er egnet, ville der være et andet produkt, der ikke er farligt? Tak
Camille
2 beskeder
camille
Hej, kan dette produkt bruges i et akvarium med rejer?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette produkt er ikke egnet til behandling af alger, hvis der er rejer. Med venlig hilsen. Zoomalia-holdet.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre