Spørgsmål, produktdiskussioner Tetra Crystal Water til krystalklart vand
19 svar
1 beskeder
raph
Hej, jeg har et 150 liters akvarium, og fiskene vil ikke være i fare, men jeg spekulerer på, om mine 3 bambusrejer ville være i fare med dette produkt. Tak for svaret.
1 beskeder
philippe
Moderat uegnet til hvirvelløse dyr. Så ikke ideelt til dine rejer.
2 beskeder
sophie
Hej, Kan jeg bruge det til mit guldfiskeakvarium? Tak for dit svar.
1 beskeder
adeline
Vi bruger den i et akvarium med 2 guldfisk uden problemer.
1 beskeder
nathalie
Hej. Ja, du kan bruge det uden problemer.
2 beskeder
angélique-michelle
Hej, er dette produkt ikke dødeligt for mine snegle "Asolene pixi"?
3 beskeder
jacques
Hej Dette produkt er ikke skadeligt for dine snegle, så længe du overholder den angivne dosis.
2 beskeder
angélique-michelle
Tak skal du have
1 beskeder
philippe
Hej, jeg har neritiner og ingen problemer Med venlig hilsen
1 beskeder
dylan
Hej, mit vand er let uklart, kan jeg bruge dette produkt med mine fisk inde i akvariet?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan bruge dette produkt med fiskene i akvariet, sørg for at overholde de anbefalede doser på flasken. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
1 beskeder
natacha
Hej, jeg har dummet mig. Jeg satte mit substrat og min kvarts direkte i vandet i mit akvarium i går, og siden har vandet været rødt. Kunne dette produkt hjælpe mig med at få vandet klart igen? (fiskene er allerede deri) tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan prøve at bruge dette produkt. Husk at overholde de anbefalede doser. Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
3 beskeder
nicolas
Hej, for at reducere hårdheden i dit vand, der er over 21 GH, kan du bruge et vandblødgøringssystem eller specifikke kemiske blødgøringsmidler som f.eks. ionbyttere. Sørg for at følge produktoplysningerne nøje for sikker og effektiv brug.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du skal skifte en vis mængde vand i dit akvarium og erstatte det enten med postevand blandet med tørv:[https://www.zoomalia.com/animalerie/tourbactiv-1l-460-gr-p-5054.html](https://www.zoomalia.com/animalerie/tourbactiv-1l-460-gr-p-5054.html)eller bruge osmosevand eller kildevand (volvic, mont roucous). Hilsen, Mary fra Zoomalia

1 beskeder
isabelle
Hej, min akvarium venter på at modtage fisk, da vandet i øjeblikket ikke er godt. Jeg vil gerne vide, om dette produkt kunne være egnet til mit akvarium, da jeg har naturlige planter. Tak for dit svar
11381 beskeder
zoomalia
Hello, If you don't have any fish yet, be aware that it generally takes a minimum of 3 weeks before introducing your fish. For now, we do not recommend this product. You can currently measure the nitrite levels. Best regards, The Zoomalia Team