Spørgsmål, produktdiskussioner Balle pour hund KONG Squeezz® Action Ball
11 svar
2 beskeder
paola
Hej, kan du fortælle mig, hvilken størrelse jeg skal vælge til en voksen labrador? Tak

2 beskeder
sophie
God aften, jeg tror det ville være godt med størrelse L ;-)
1 beskeder
sylvie
Størrelse L uden tvivl.
2 beskeder
Éloïse
Jeg har 1 schæferhund, der nu er 15 måneder gammel, og han har haft L siden han var lille

1 beskeder
patricia
Jeg har en Jack Russell, størrelse M, men bolden kunne ikke modstå ham. For skrøbelig. Den åbnede sig i to meget hurtigt.

3 beskeder
nathalie
Jeg havde taget begge størrelser, M og L, som kan passe til alle mellemstore og store hunde, men de holder ikke, hvis du lader dem tygge på dem i lang tid....
5 beskeder
antoine
Jeg råder dig til at vælge størrelse M. Størrelse L er mere end 11 cm, selv for en stor hund er der risiko for kæbe luksation.
5 beskeder
antoine
Jeg anbefaler størrelse M. Størrelse L er mere end 11 cm, selv for en stor hund er der risiko for kæbeledsluksation.
2 beskeder
Éloïse
Jeg havde også taget de 2 størrelser, og jeg efterlod ham kun under opsyn. Nu passer L ham bedre. Han har lært at få dem til at pibe med sine poter og skubbe med næsen, hvilket resulterer i, at vi ofte har kaffe i skødet ;) Men de er ikke særlig holdbare faktisk
5 beskeder
antoine
Du siger, at han har haft kuglen siden han var lille, han må have brugt sin tid på at kigge på den!!! Meget solid bold, du må have været ude for en dårlig portion. Få en refundering.
1 beskeder
maximilien
For en labrador er det bedre at tage M, fordi L er for store, og hunden har svært ved at fange dem i luften; den skal åbne munden alt for meget... det vil være ubehageligt for den
5 beskeder
antoine
Helt enig. En diameter på 6,5 cm er perfekt til en mellemstor eller stor hund