Spørgsmål, produktdiskussioner Kanin- og Gnaverhus i Siv Zolia, 30 x 23 x 20 cm

6 svar
stéphanie
1 beskeder
stéphanie
Ikke egnet til hverken en høne eller en kanin. Min dværgkanin på 2 måneder ødelagde den på 8 dage
Liliana
1 beskeder
liliana
Lille tip til at sørge for, at det lille hus står godt: det er nok at forme det og med en snor eller en spiselig tråd styrke det lidt ved væggene. Den enorme fordel ved denne lille hytte er, at den kan spises! Min lille dværgkanin gnasker på den hver dag, og han kan virkelig godt lide den! Desuden er det meget godt for vedligeholdelse og slid på hans tænder! For ham er det en rigtig godbid!
Jessica
7 beskeder
jessica
Ikke slet for en høne. Det er for gnavere
aurelie
2 beskeder
aurelie
Hej, ville dette passe til høns?
Karhène
1 beskeder
karhène
Ikke
LILIANE
2 beskeder
liliane
Hej, nej, dette lille hus er ikke egnet til en høne. For det første er det alt for lille og ikke solidt. Mine to marsvin ødelagde det på en dag. De sammenflettede fibre holder ikke, og det flader ud, så snart et lille dyr hopper på det. Ikke engang egnet til en dværgkanin.
Laurence
4 beskeder
laurence
Dette hus er hverken lavet til en kanin eller en høne. Det står faktisk kun oprejst, så længe man ikke rører ved det.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre