Spørgsmål, produktdiskussioner Lille kattetårn - 48 cm - Zolia Ali

13 svar
Isabelle
1 beskeder
isabelle
Hej, op til hvilken vægt kan klatretræet til katte bære? Tak
Julie
2 beskeder
julie
God aften, min kat på 8 kg går derind uden problemer
Geoffrey
2 beskeder
geoffrey
Er det måske et dumt spørgsmål, men skal man selv lave huller i pelsen for at lade skruerne passere og skrue dem fast i stolperne?
Elodie
2 beskeder
elodie
Huller er allerede lavet i pelsen
Christelle
2 beskeder
christelle
Hej, Jeg har insisteret på at få det igennem pelsen! Det er svært, men det kan lade sig gøre! Fortæl mig, om det lykkedes for dig, og om din kat sover i kurven, fordi min ikke går derind, men allerede har godt gang i at angribe benene for at slibe kløerne! Vi ses
Elodie
2 beskeder
elodie
Mig jeg behøvede i hvert fald ikke at tvinge mine katte til at elske at sove i det, men det kræver, at dine katte kan lide at sove i en "blød" kurv, da hængekøjen giver en fornemmelse af ikke at være understøttet, hvilket nogle katte ikke bryder sig om
Mathilde
1 beskeder
mathilde
Ligeledes, jeg måtte gøre det selv. God dag
Christelle
2 beskeder
christelle
Hun har aldrig været i den, og alligevel har hun en radiatorhængekøje, og i den har hun ikke noget problem med at gå ind! Jeg synes dog, at rebet slides hurtigt, købt i april 2002 og allerede godt slidt
Géraldine
1 beskeder
géraldine
Hej, nej hullerne er allerede lavet
CATHERINE
5 beskeder
catherine
Hej Geoffrey, jeg er helt enig med dig: den tidligere model VAR PERFEKT, jeg anbefalede den nuværende, fordi den gamle "var udtjent", og jeg blev meget, meget skuffet. Metalbuerne er absolut ikke behagelige, kradseposterne er af mindre diameter, mine katte har ikke sat en pote på det...så jeg returnerede produktet, og det tog mig 2 måneder at løse problemet med forsendelsen, da pakken tog flere ture frem og tilbage på min regning, den blev "mistet"...jeg kunne nævne mere, men til sidst fik jeg refunderet træet til prisen. Jeg krævede kompensation for de 3€ for den TUNGE genstand, da den veldækkede pakke vejede 1,600 kg: så var den TUNG eller EJ??? Endelig modtog jeg (efter 2 måneder) prisen for træet + de uberettigede 3€. Jeg anbefaler det overhovedet ikke. God aften og held og lykke!!!
CATHERINE
5 beskeder
catherine
God aften, jeg blev nødt til at lave huller...
CATHERINE
5 beskeder
catherine
Godaften, min blev straks ignoreret!
CATHERINE
5 beskeder
catherine
Ikke kommerciel overhovedet, især når man regelmæssigt bestiller 100€ mad!
CATHERINE
5 beskeder
catherine
God aften, jeg har det samme problem: meget slidt, men de går stadig ind, 4 kg og 7 kg... den ser ikke særlig pæn ud længere!

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre