Spørgsmål, produktdiskussioner Filtre externe til akvarium Eheim Classic 2211

100% kunder

anbefaler dette produkt

24 svar
THOMAS
1 beskeder
thomas
Hej, jeg vil gerne vide, om dette produkt er egnet til et 85 liters skildpaddeakvarium. Lige nu har jeg en Exo Terra F250 til vandfiltrering. Derudover er min Exo Terra Turtle Heater termostat sprunget i akvariet. Hvad anbefaler du til at erstatte den? På forhånd tak
Gnepa joel
1 beskeder
gnepa joel
Hej, Jeg spekulerede på, om dette udvendige filter passer på ethvert akvarium på mindre end 150L, især min Aquastart 55 sort akvarium på 55L. Eller skal man nødvendigvis have et akvarium fra mærket Eheim? Tak for dine oplysninger. Med venlig hilsen
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette filter passer til alle akvarier, uanset mærket. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
God eftermiddag,

Vi informerer dig om, at du skal købe de filtrerende materialer separat, da de ikke er inkluderet. Nedenfor sender jeg en liste over disse sammen med referencen, som du finder på vores hjemmeside.

Filtreringssvamp 17457
Filtreringsvat 17159
Aktivt kul 17158

Vi står fuldstændigt til din disposition for yderligere spørgsmål.

Med venlig hilsen,
Belen fra Zoomalia
corinne
1 beskeder
corinne
Hej, jeg ved ikke, hvilket filtermedium jeg skal købe (jeg er nybegynder!!!)
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi kan lede dig til denne type produkt: https://www.zoomalia.com/animalerie/eheim-substrat-p-17433.html Med venlig hilsen, Team Zoomalia
Ishtar
1 beskeder
ishtar
Jeg vil gerne udskifte det interne filter i mit Fluval Accent 96l akvarium med et eksternt. Jeg bor i en lejlighed, så jeg leder efter et meget sikkert filter. Det er til guldfisk (som forurener meget), som akvarister siger kræver filtre, der filtrerer 6 gange volumen i timen. Jeg tænker, at dette vil være en smule utilstrækkeligt, hvilken model og mærke har jeg brug for? Er det muligt med denne Fluval model, eller skal jeg tilføje en luftsten? Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler snarere en klassisk 2213. Med venlig hilsen, Madeline fra Zoomalia.
alexandre
1 beskeder
alexandre
Hej, jeg vil gerne vide, om dette produkt er klar til brug, eller om der skal købes yderligere tilbehør? Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, ​Den leveres uden filtermaterialer, tilbehør inkluderet, men ventiler som valgfri​.​ Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
jocelyn
3 beskeder
jocelyn
hej jeg er i tvivl mellem dette filter og den indre biopower 200, hvad anbefaler du mig? tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler 2211 (classic 150) som et valg, men vi foreslår snarere 2213 (classic 250) for sjældnere rengøring. Venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
Florian
2 beskeder
florian
Hej, jeg har købt denne filtermodel til mine skildpadder, men der er et problem. Når jeg starter pumpen (efter den er prime’et), laver filteret en let lyd, vandet suges ind men udledes ikke, og efter 5 minutter stopper lyden, og der sker ikke mere udover en meget let sugning ...
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Du kan kontakte kundeservice på 892 494 028, (telefonlinjen er åben fra kl. 14.30 til 17.30) så vi kan løse dit problem. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet
Nicolas
2 beskeder
nicolas
Hej, det er angivet i annoncen, at den leveres uden filtermasse, men med skum. Er skummet tilstrækkeligt til at filtrere vandet? Da jeg har et meget lavt vandvolumen, 20 cm vand i et 60-liters akvarium. Hvis skummet ikke er tilstrækkeligt, kan jeg så bruge en hvilken som helst filtermasse som dette produkt: NATALIT Vulkanisk sten 3L. Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Bonjour, Vi anbefaler stadig, at du bruger et filtermateriale, helst af samme mærke som filteret. https://www.zoomalia.com/animalerie/eheim-substrat-pro-p-9119.html Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
eric
12 beskeder
eric
Hej, jeg vil gerne købe et eksternt filter. Er det ligesom et internt filter med hensyn til filtrering (blåt skum, keramikringe osv.)? Jeg har et 100 liters akvarium. Hvilket skal jeg vælge? Tak.
Médrich
1 beskeder
médrich
Hej, er dette produkt solgt med filtermasse? Det står, at de ikke er inkluderet, men kommentaren siger, at de er! Jeg er lidt forvirret! Tak
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej,Dette produkt leveres med skum men uden filtermasser (forveksle ikke skum med filtermasser som keramik, kul ...).Med venlig hilsen,Zoo Team

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre