Spørgsmål, produktdiskussioner Filtre externe Eheim Classic 250 + ventiler
37 svar
2 beskeder
aurélien
Hej,Er dette filter tilstrækkeligt til et akvarium på 240 L (120x40x30) med en Pelomedusa skildpadde?Venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Hvis din tank vedligeholdes regelmæssigt, vil dette filter være tilstrækkeligt. Da skildpadder dog forurener deres vand relativt meget, ville et filter med højere kapacitet også være passende. Med venlig hilsen, Zoomalia Teamet
1 beskeder
norma
Hej, Jeg ville gerne vide, hvordan man monterer filteret med slangerne, da jeg ikke forstår brugsanvisningen særlig godt. Har I en video, der viser, hvordan man sætter filterets slanger op? Vi har modtaget blå skumfiltre med, og jeg ville gerne vide, hvilke produkter jeg kan bestille for at erstatte de blå skumfiltre. Tak. Cdtnorma paulmier
1 beskeder
sandie
Hej, jeg har et 300L akvarium, der er fyldt tre fjerdedele op med tre skildpadder. Indtil nu har jeg brugt to indvendige filtre, men skildpadderne klatrer konstant på dem, hvilket betyder, at de ikke længere fungerer ordentligt. Jeg vil gerne vide, hvilken filtertype der passer bedst til akvariet?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler, at du i stedet går efter denne type produkt: https://www.zoomalia.com/animalerie/filtre-exterieur-eccopro-130-200-300-p-1939.html (model Ekstern filter EccoPro 300 - 750L/t for akvarium 160 til 300L reference 17028) Med venlig hilsen, Teamet hos Zoomalia
1 beskeder
jean-louis
Hej, kender jeg denne pumpe, er den ikke for kraftig til et 60 liters akvarium? Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hello, Dette filter er egnet til akvarier på 150 til 250 L. Vi anbefaler denne artikel: https://www.zoomalia.com/animalerie/filtre-pour-aquarium-eheim-classic-2211-p-6330.html Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet

1 beskeder
mickael
Hej, jeg har i øjeblikket en Eheim 2211, hvilket er meget utilstrækkeligt (nødt til at rengøre det hver uge - pumpen og slangerne) til mit 50 L akvarium med en voksen skildpadde. Hvilket filter anbefaler du? Tak, med venlig hilsen.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Dette filter burde være passende. Jo større filteret er, desto mindre hyppigt vil det være nødvendigt at rengøre det. Med venlig hilsen, Sandy hos Zoomalia
2 beskeder
thomas
Goddag, er dette filter tilstrækkeligt til et akvarium på 150 L, når jeg har en voksen skildpadde, der forurener meget? Med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Alt afhænger af, hvordan man fodrer, jo større filteret er, jo sjældnere skal det rengøres. Vi anbefaler at bruge filtermasser, som ikke tilstoppes for hurtigt (grove granulater). Med venlig hilsen Sandy fra Zoomalia

13 beskeder
laetitia
hvilken vat kan jeg erstatte den originale med til eheim 2213 pumpen tak med venlig hilsen
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Den er i øjeblikket ved at blive genopfyldt, du kan finde den her: https://www.zoomalia.com/animalerie/coussins-de-ouate-filtrante-x3-pour-filtre-d-aquarium-eheim-classic-2213-p-2065.html Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia

2 beskeder
lucile
Hej, jeg vil gerne være sikker: indeholder dette produkt alt, hvad der er nødvendigt for installationen? Er der ikke behov for et ekstra køb i øjeblikket? Jeg har et akvarium, der er 80 cm langt, 30 cm dybt, og vi fylder cirka 25 cm vand i. Tror du, at dette filter passer til mit akvarium, eller ville det være bedre at gå efter et klassisk filter 2211? Med venlig hilsen, Luce
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Filtrene 2211 kan være tilstrækkelige, hvis du holder det rimeligt med hensyn til mængden og størrelsen af fiskene. Med filteret 2213 vil du have en lavere rengøringsfrekvens og et større filtreringsvolumen. Filter 2211 sælges uden filtermaterialer, så disse skal købes separat, mens filter 2213 findes med eller uden filtermaterialer. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
1 beskeder
albert
Hej
Er afløbs-, sugeslanger og slanger inkluderet med pumpen tak
Albert
Er afløbs-, sugeslanger og slanger inkluderet med pumpen tak
Albert
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Hele rækken af tilbehør i EHEIM-kvalitet gør det muligt for disse filtre at opfylde alle dine krav og garanterer dig en vedvarende fornøjelse med din hobby. Her er udstyret til filter 2213 med filtermåtter: - 1 x filtermåt (blå) - 1 x vat (hvid) - 1 x kulvat (sort) - slange på omkring 3 m - indsugningsslange med indsugningskurv - afløbsslange -2 haner. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
6 beskeder
mathieu
Hej, dette filter sælges med vandhane, filtermedier og skum (se foto), men er der indsugningsrør med si og udløbsrør med? Tak
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Modellen med filtermasser er ikke længere tilgængelig. Den tilgængelige model med skumfiltre indeholder faktisk et indsugningsrør med en rist og en afkast. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet

12 beskeder
eric
Hej, jeg ønsker at købe et eksternt filter til mit 100 liters akvarium, problemet er at jeg er meget i tvivl.Nogle personer siger, at man bør vælge et filter der er 2 til 3 gange større end akvariets volumen, hvis det er godt beplantet. For eksempel anbefaler nogen at vælge en pumpe med en kapacitet på 700 l/t.Den I sælger, Eheim 2213, har jeg fået at vide ikke er egnet. Hvad synes I, tak!
1 beskeder
igor
Hej, er der to eller fire vandhaner? Tak for dit svar.
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Filteret leveres med 2 haner. Med venlig hilsen, Teamet zoomalia
3 beskeder
estelle
Hej, er det nemt at genstarte denne pumpe, da jeg bliver nødt til at slukke den hver aften?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi har ikke nogen præcis feedback om genindlæsningen af pumpen, fordi det er sandt, at den i princippet kører kontinuerligt. Med venlig hilsen, Zoomalia-teamet

1 beskeder
thomas
hej jeg ville gerne vide, om 2213 vil være for kraftig (på en irriterende måde selvfølgelig) til et akvarium på 96 liter?
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Nej, der bør ikke være nogen problemer. Venlig hilsen, Zoomalia Team
1 beskeder
julien
Hej, Kan du give mig detaljerne om indholdet af Eheim 2213 udvendigt filter komplet med filtermasse? Tak på forhånd
11381 beskeder
zoomalia
Goddag, Denne artikel inkluderer: skum + pro substrat + afspærringsventil. Venlig hilsen, Zoomalia-teamet
1 beskeder
thierry
Jeg vil købe et eksternt Eheim 2213 filter med filtermasser til 59,90. Kan jeg bruge det i saltvand?
11381 beskeder
zoomalia
Hej,Du kan faktisk bruge dette filter uden problemer i havvand.Med venlig hilsen,Zoomalia teamet