Spørgsmål, produktdiskussioner Filtre externe Eheim Classic 350

100% kunder

anbefaler dette produkt

15 svar
laetitia
13 beskeder
laetitia
Hej. Er alle lukkeklips til eheim-beholdere de samme, for jeg kan ikke finde dem på jeres side til 2215, tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Referencen for klip til filter 2215 er 54919.https://www.zoomalia.com/animalerie/pieces-detachees-pour-filtre-externe-eheim-classic-2213-p-6327.html Med venlig hilsen, Zoomalia teamet
martine
2 beskeder
martine
Hej, er det muligt at få en vandhane som reservedel, da jeg har en pakning, der er i stykker
Philipppe
1 beskeder
philipppe
God aften, jeg ville gerne vide, om filtermåtterne stadig sælges med filteret? Jeg havde bestilt en hos jer den 10/04/2013 til en pris på 74,82 euro, og nu er den på 96,49 euro, så meget dyrere! Hvorfor denne betydelige stigning?
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Filtermåtterne er inkluderet i filteret. Desværre er vi nødt til at overføre stigningen i vores leverandørers priser. Med venlig hilsen, Zoomalia-holdet
jerome
4 beskeder
jerome
Hej, mellem filteret E901 og Eheim Classic 2215, hvilken er bedre til et 120 L akvarium? Tak.
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej, Vi anbefaler E901, da den har en bedre flow. Med venlig hilsen, Sandy fra Zoomalia
Adele
1 beskeder
adele
Hej Zoomalia! Jeg har en voksen skildpadde (kinosternon) i en 54 liters tank, og jeg har haft store problemer med filteret i et stykke tid. Jeg ventede på udsalget for at købe et nyt filter. Jeg blev anbefalet JBL E901 (som bruger mindre energi). Jeg kunne ikke finde det i jeres lager, vil I få det på lager snart? Hvilket andet filter kunne holde mit vand klart i længst muligt tid uden at være for stærkt til at forstyrre min skildpadde, bør jeg vælge? Tak!
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej,Vi har E901 GREENLINE på lager, samt JBL E900, som også anbefales til et skildpaddesæt med mindre end 100 L. https://www.zoomalia.com/animalerie/filtre-cristalprofi-greenline-p-11778.htmlhttps://www.zoomalia.com/animalerie/filtre-externe-jbl-cristalprofi-p-1949.htmlMed venlig hilsen,Zoomalia-Teamet
tourreau
1 beskeder
tourreau
jeg har et Jamaica 80 Scenic skildpaddetank med 3 skildpadder, og jeg vil gerne vide hvilken filter du vil anbefale for at få klart vand
Zoomalia
11381 beskeder
zoomalia
Hej,For at have klart vand, skal du være opmærksom på ikke at fodre dine skildpadder for meget. Det at have 3 skildpadder i en enkelt bakke (jamaica 80) vil gøre det ret svært at få klart vand (bakken kan være en smule lille til 3 skildpadder). Eheim-filtre er meget gode produkter, du skal have et filter med mindst en gennemstrømning på cirka 250 liter i timen.Venligst teamet hos Zoomalia

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre