Spørgsmål, produktdiskussioner Active Comfort collier brun/brun clair - plusieurs tailles disponibles

3 svar
Laura
3 beskeder
laura
Hej, hvad betyder målingerne? Er det størrelsen på det mindste hul og størrelsen på det største hul? Eller er det størrelsen på det mindste hul og den samlede længde af halskæden?
CLAIRE
14 beskeder
claire
Som et eksempel med størrelse M: Aktiv komfortkrave m: 36-43 cm (det er minimum/maksimal halsstørrelse på din hund) /25 mm (det er kravens bredde) brun/lys brun - M Så jeg vil sige, at det afhænger af størrelsen på din hunds hals og at du skal justere det, så det hverken er for stramt eller for løst. Vores hund havde en halsomkreds på 52 cm, så vi valgte størrelse M. En illustrativ tegning ville faktisk mangle. Jeg håber, jeg har besvaret dit spørgsmål.
paulette
6 beskeder
paulette
valgt til en jack russell på 15 kg?
CLAIRE
14 beskeder
claire
Husk at tage halsmålingen korrekt, og justér størrelsen med de foreslåede størrelser, selvom det betyder, at du skal vælge en lidt større, hvis du er mellem to størrelser. Jeg købte den til min Pomsky, og den passer perfekt.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre