Spørgsmål, produktdiskussioner Dailys Kyllingefødder til hund - sæt med 5

18 svar
Tiffanie
13 beskeder
tiffanie
Hej, hvor ofte giver du dette til din hund? Gør det hende fed? Jeg har en ung steriliseret tæve, så jeg er bekymret.
kevin
1 beskeder
kevin
En gang imellem. For eksempel når han kommer hjem fra en lang gåtur, lægger han sig i sin kurv og falder i søvn bagefter
ELIETTE
2 beskeder
eliette
Hej, jeg giver det 1 til 2 gange om ugen, min Vanille er 3 måneder og 17 dage gammel, og det er fremragende for hendes tænder og tandpleje.
ELIETTE
2 beskeder
eliette
Jeg glemte at sige, at nej, det får ikke hende til at tage på, og jeg giver det hende som belønning eller når jeg kommer tilbage efter at have været væk i 1 time for eksempel
chantal
5 beskeder
chantal
Indimellem elsker min beauceron det, men vær forsigtig, for min søns hund, en australsk hyrdehund, kan ikke tåle det
Tiffanie
13 beskeder
tiffanie
Når du siger, at den australske hyrde ikke tåler dem, taler du om fordøjelsen?
chantal
5 beskeder
chantal
ja han kaster op
Tiffanie
13 beskeder
tiffanie
Jeg vil alligevel prøve med min for at se, om hun er intolerant over for dem, jeg vil give dem til nogen andre, hvis det er tilfældet.
chantal
5 beskeder
chantal
DU HAR RET TAG EN LILLE MÆNGDE FOR AT PRØVE HELD OG LYKKE
Ashley
2 beskeder
ashley
Hej, kan katte indtage det?
Nicolas
2 beskeder
nicolas
Hej, mine hunde fra små til store indtager det. Hvis kattene kan lide det, tror jeg ikke, det er dårligt, da det er et naturligt produkt
Julie
3 beskeder
julie
Jeg fraråder det til katte, da det er meget hårdt og jeg tror ikke det er egnet, min lille hund kunne ikke spise dem, så en kat...
Celine
1 beskeder
celine
Som påpeget er de godbidder til hunde, det er alt for hårdt for en kat
Sylviane
1 beskeder
sylviane
Jeg tror det ja
Ilona
1 beskeder
ilona
Jeg tror det, men ikke helt. Min kat kan også virkelig godt lide produkter af denne slags, som jeg giver til min hund... hun har allerede smagt på lammetrækken, oksekødsungerne, og mange flere. Hun er den første til at komme, når jeg rører en pose af denne slags ^^ Så jeg endte med at give hende små fisk (sprat), og hun tager små stykker fra hundenes pakker!
chantal
5 beskeder
chantal
Nej, det er for svært, undgå

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre