Spørgsmål, produktdiskussioner PRO-NUTRITION Pure Life Selection Lam kroketter til voksen hund
4 svar
1 beskeder
didier
Hej, kan du hjælpe mig!!! Jeg vil gerne vide, om disse tørfoder er egnede til hudsygdomme og gentagne øreinfektioner? Min tyske hyrde lider af allergier (hud, øreinfektioner osv...) Eller har du andre forslag til kornfrit tørfoder? Tak. Hav en god dag.
2 beskeder
mélanie
Hej, Jeg vil gerne vide, om denne type hundemad anbefales til en hund med en kompliceret og vanskelig fordøjelse. Tak på forhånd for dit svar.
2 beskeder
audrey
Hej, Min hund har ikke problemer med fordøjelsen, som kan kaldes vanskelige, men jeg kan fortælle dig, at med dette foder har hun normale afføringer, selv uden overgang. Desuden foretrækker jeg lam, som ifølge min forskning angående god ernæring til mine hunde normalt er bedre for fordøjelsen. Hvis din hunds fordøjelsesproblemer er alvorlige, vil jeg anbefale, at du ikke stopper her, da min oplevelse kun er baseret på en mindre sart hund. Jeg håber, du finder det foder, der passer til din hund, da jeg ved, det ikke er nemt. Hav en god dag
2 beskeder
mélanie
Mange tak for din tilbagemelding, det hjælper mig meget. For at forklare, min hund har prøvet en lang række forskellige typer hundefoder, og selvfølgelig alle mulige smagsvarianter for at løse hans tarmproblem. Indtil videre har ingen hundefoder forbedret hans fordøjelse. Så jeg håber virkelig, at dette med lam endelig vil hjælpe ham. Hav en god aften.
2 beskeder
audrey
Jeg ønsker dig det samme, tøv ikke med at fortælle mig hvordan det går. Hav en god aften