Spørgsmål, produktdiskussioner Bilæde Snoopy til hund Zolia

100% kunder

anbefaler dette produkt

20 svar
Anna
1 beskeder
anna
Jeg har 2 chihuahuaer. Kan de rejse sammen indeni?
Morgane
2 beskeder
morgane
Hej, jeg har også to chihuahuaer, som vejer henholdsvis 2,9 kg og 2 kg, og de rejser altid med mig ☺️
Carla
1 beskeder
carla
Min kan ikke lide det, fordi sædet bevæger sig for meget. Og de kan rejse sammen, men de skal virkelig kunne lide hinanden! Jeg sætter ikke mine to sammen, fordi de kan lide at have lidt plads, især om sommeren, når det er varmt.
Morgane
2 beskeder
morgane
Personligt bevæger intet sig selv i vendingerne, det er stabilt
Valérie
1 beskeder
valérie
Ja, den kan bruges til 1 kat og 1 hund af lille størrelse. For mig tjente den til 1 hvalp (Pyreneer hyrdehund).
Laëtitia
3 beskeder
laëtitia
Hej, kan man bruge dette produkt til en kat? Da der er mulighed for at holde det med en sele. På forhånd tak.
Angélique
9 beskeder
angélique
Jeg har lige modtaget det, og ja, jeg kan ikke se, hvorfor du ikke skulle kunne bruge det til en chat. Det er af meget god kvalitet og billigt, jeg kan anbefale det!
Isabelle
1 beskeder
isabelle
Ja, det har den fordel, at dit lille kæledyr ikke er lukket inde. Jeg bruger det til min lille Jack Russel, og han elsker det :) at tage på biltur
Laëtitia
3 beskeder
laëtitia
Tak for dine svar, jeg vil bestille.
myriam
1 beskeder
myriam
Det er perfekt til min Cavalier King Charles, der vejer 7,600 kg
Cindy
1 beskeder
cindy
Hej, er dette passende for Jack Russell på 10 kg? Jeg leder efter noget i den stil for at gøre bilture mere komfortable for min hund.
maryse
1 beskeder
maryse
Hej, Sædet er passende til en lille hund som min chihuahua på 3 kg, men ikke til en hund på over 5 kg. Den kunne ikke ligge ned, fordi sædet er ret lille
corinne
1 beskeder
corinne
Nej, sædet er for småt til din hund
Armel
1 beskeder
armel
Hej, jeg har en Jack Russell på 7 kg, og jeg synes, han er lidt lille. Se venligst på dimensionerne. Venlig hilsen
Cindy
1 beskeder
cindy
Ikke for lille til en hund på 10 kg
ROBINE
1 beskeder
robine
Yes, he can perfectly sleep in it; however, the front of the seat isn't sturdy
Daniel
1 beskeder
daniel
Hej, Min Boston terrier vejer 10kg. Han har rigelig plads til at ligge i sin kurv.
Anne-Marie
1 beskeder
anne-marie
Ja, jeg tror, det ville være godt for din hund, da min vejer 7 kg og 500 g og kan sove under køreturene... dog finder jeg fronten ikke stiv nok
Marie-Christine
1 beskeder
marie-christine
Jeg købte dette produkt til min bichon maltais, der nu vejer 4,4 kg, men sædet er lidt småt. Hun kan ikke ligge ned i det, og skal sidde op. Til korte ture kan det være passende, men ikke til lange ture. Selv til korte ture foretrækker hun at sidde på bagsædet af bilen.
Christelle
2 beskeder
christelle
Hej, Jeg har lige modtaget min artikel, men den forreste fastgørelsesrem mangler. Hvordan skal jeg gå frem for at få dig til at sende den til mig? På forhånd tak.

Cookie-politik
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at handle på vores hjemmesideVi bruger cookies eller lignende værktøjer til at lette dine køb på vores side, forbedre din brugeroplevelse, levering af personliggjort reklame, statistikker for at forståhvordan vores kunder bruger vores tjenesterVores betroede partnere(Google, Meta, TikTok, Squadata, Bing, Criteo)bruger også disse værktøjer til reklameformål som en del af vores vores visning af personaliserede eller ikke-personaliserede reklamer.Du kan til enhver tid ændre dine cookie-præferencertilgængelig fra din konto.
Brug og formål med behandling af dine data
Vi beder om din tilladelse til at bruge cookies eller lignende værktøjer til at gøre det lettere for dig at.... Læs mere om det
Indstil dine valg Jeg accepterer Fortsæt uden at acceptere
Zoomalia-appen Med Family'z optjener du +50 pts for hver ordre, og få besked om ordresporing i realtid
Zoomalia-appen Boost din kat med Zoomalia-appen !1000 pts for hver download og +50 pts for hver ordre